„Mūsų tikslas, kad klientai, užsukę tiek į virtualią, tiek į įprastą parduotuvę, jaustų žmogišką, tačiau profesionalų rūpestį. Tai – buvusio direktoriaus pradėtas darbas ir mes jį tęsiame atsižvelgdami į klientų poreikius, tobuliname veiklą. Nesiekiame būti pigiausiais, norime būti geriausiais pirkėjui. Mūsų vizija – tapti pagrindine prezervatyvų įsigijimo vieta lietuviams“, – savo planus atskleidė naujasis Sargiai.lt vadovas Aidas Papreckis.
Viena sparčiausiai augančių internetinės prekybos prezervatyvais parduotuvių Lietuvoje Sargiai.lt mini 3 metų gimtadienį ir jau planuoja kelti koją į užsienio rinką.
„Tęsime mūsų vertybėmis paremtą veiklą kaimyninėje Latvijoje, siekdami sudaryti geresnes sąlygas jauniems vartotojams įsigyti kokybiškų prezervatyvų ir lubrikantų nepermokant už šias prekes“, – sakė A. Papreckis.
El. prekybos prezervatyvais rinka Lietuvoje nėra didelė. Vertinant visus klientus – vyrai sudaro 60 proc., tačiau moterys pirmauja pirkdamos lubrikantus -- net 65 proc. dailiosios lyties atstovių perka lubrikantus. A. Papreckio teigimu, intymias priemones perkantiems lietuviams svarbiausia yra patikimumas, konfidencialumas, kaina, greitas ir patogus pristatymas bei slaptumas.
Šias siekiamybes užtikrina moderni el. parduotuvė, kokybiškas aptarnavimas prezervatyvų vaistinėje, prekių įpakavimas unikaliose steriliose specialiai pagamintose pakuotėse, kiek įmanoma platesnis prezervatyvų asortimentas ir įvairios nuolaidos perkant intymių priemonių rinkinius.
A. Papreckio tikslas – tobulinti ir paprastinti vartotojo apsipirkimo procesą el. parduotuvėje, diegti daugiau mokėjimo už prekes galimybių, taip pat – palengvinti prekių gavimą.
Neseniai prezervatyvų vaistinėje buvo įdiegta galimybė naudotis „Omniva“ savitarnos terminalais, taip pat bus siekiama, kad kiekvienas siuntinys vartotoją Lietuvoje po užsakymo pasiektų ne ilgiau kaip per 2 dienas. Šiuo metu 80 proc. Sargiai.lt siuntinių klientus pasiekia kitą darbo dieną po prekių užsakymo.
Naujojo verslo savininko nuomone, tiesioginis pirkėjo bendravimas su konsultante internetu padidina pasitikėjimą pačia el. parduotuve, tad tokia paslauga taip pat greitu metu bus įdiegta.
„Ši paslauga turėtų būti mėgiama klientų, nes prekių specifika reikalauja pasitarimo, paaiškinimų dėl vartojimo ypatumų“, - teigė A. Papreckis. Nuolatiniai klientai dažniausiai apsiperka didesniais kiekiais vidutiniškai kartą per pusantro mėnesio.