Mokiniai pristatė savo pranešimus ir paruoštą medžiagą demonstravo kaip patyrę lektoriai, naudodamiesi kompiuteriais bei vaizdo projektoriumi. Žaismingai atliko bandymus su vandeniu, išbandė įvairių medžiagų tirpumą vandenyje, demonstravo sukurtus vandens piešinius. Taip pat konferencijoje vaikai nagrinėjo teršalų poveikį aplinkai, parengė darbą apie įvairias kritulių rūšis.
Mokinių komandos gilinosi į pasaulinę vandens problemą, iškėlė klausimą: kokį vandenį geriame? Mūsų mokyklos ketvirtokės papasakojo apie vėžiagyvių naudą vandeniui, apie vaisiuose bei daržovėse esantį vandens kiekį bei apie tai, koks žmogui reikalingas yra vanduo. Taip pat mažieji tyrinėtojai iškėlė vandens užterštumo bei kokybės problemas.
Pradinukai pasirodė šauniai. Tai buvo puikus renginys, kuriame mokiniai įgijo naudingų žinių, naujų idėjų. Konferencija paliko daug įspūdžių bei paskatino visus susimąstyti. Dabar daug diskutuojama apie gabių mokinių ugdymą. Tokie ir panašūs renginiai skatina mokinius domėtis, tyrinėti, ieškoti informacijos, ją sisteminti bei apibendrinti, ugdo kūrybingumą, atsakomybę. Džiaugiamės, kad sudarėme sąlygas atsiskleisti išradingiems, drąsiems vaikams.
Aurelija Tamošaitienė yra Vilniaus Simono Daukanto progimnazijos mokytoja