„Subaru“ turi nuolatinę visų simetriškąją varomųjų ratų sistemą, o daugumoje konkuruojančių automobilių antra ratų pora aktyvuojama tik tada, kai jau būna per vėlu. Svarbiausia šios sistemos ypatybė – tiesioginis ir simetriškas variklios galio paskirstymas tiems ratamas, kurių sukibimas su keliu bus geriausias. Ši unikali sistema pasižymi puikia pusiausvyra ir žemesniu svorio centru, palyginti su kitų gamintojų sistemomis.
Nuolatinė visų ratų pavara suteikia „Subaru“ pranašumo vilkimo funkcijos požiūriu. Dėl nuolatinės simetriškosios visų varomųjų ratų sistemos „Subaru“ tapo favoritu tarp aktyvų gyvenimo būdą propaguojančių klientų. Paklauskite bet kurio arklio savininko, žvejo, slidinėjimo entuziasto ar medžiotojo. Jiems automobilis yra ne nuotykis, o priemonė tą nuotykį patirti. Bet mums visų varomųjų ratų sistema yra kur kas daugiau.
AWD – ne tik pravažumas, bet ir saugumas
Kiekvienas SUBARU modelis sukurtas taip, kad galėtumėte atsipalaiduoti ir mėgautis visomis gyvenimo teikiamomis galimybėmis. Štai kodėl dauguma mūsų modelių turi simetriškąją visų varomųjų ratų sistemą. Ši sistema, perduodanti galią visiems keturiems automobilio ratams ir užtikrinanti puikų balansą bei stabilumą, padeda užmegzti glaudesnį ryšį tarp jūsų ir kelio. Šis ryšys suteikia jums pasitikėjimo ir leidžia patirti naujus potyrius.
Mūsų ilgametė sėkmė motosporte, daugiausia ralyje, rodo, kad „Subaru“ technologijos veikia nepriekaištingai. Jūs, kaip vairuotojas, visada teigiamai įvertinsite automobilio nuspėjamumą ir nuoseklumą.
Didesnės degalų sąnaudos dėl AWD?
Dažnas priekaištas nuolatinei visų varomųjų ratų sistemai yra didesnės degalų sąnaudos. Tačiau „Subaru“ degalus naudoja labai efektyviai. „Subaru“ transmisijos sistema yra kur kas efektyvesnė nei daugelio dviem ratais varomų konkurentų modelių.