Specialūs davikliai stebi sociologinę vairuotojo būseną ir gali aktyvuoti sistemas, kurios gali perimti kai kurių automobilio sistemų valdymą ir netgi gali kištis į automobilio valdymą kelyje.
Rašoma, kad sistema stebės ne tik vairuotoją, bet ir visus sėdinčius viduje, visas šios sistemos tikslas – saugumas kelyje.
Negana to, specialios kameros ir mikrofonai įrašinės garsus salone, o dirbtinis intelektas spręs, ar automobilis yra saugus kelyje, ar jis nekelia grėsmės kitiems eismo dalyviams.
Pagrindinis šios sistemos uždavinys yra nuspręsti, ar automobilis nekelia pavojaus kitiems dėl padidinto streso, nustačius didesnį streso lygį, negu yra toleruojama, sistema gali įsikišti į automobilio valdymą.
Pavyzdžiui, jeigu sistema pastebi, kad važiuojate agresyviai, keikiatės ir rėkiate, ji stengsis jus neraminti. Iš pradžių vairuotojų bus siūloma nurimti ir giliai pakvėpuoti, jeigu tai nepadeda sistema, gali pasiūlyti paskambinti kažkam iš artimųjų ir pasikalbėti, tai yra antras pavojaus lygis.
Trečio pavojaus lygio atveju, jeigu vairuotojas nesutinka ar nekreipia dėmesio į perspėjimus, sistema automatiškai pati paskambina psichologinės pagalbos telefonu ir vairuotojas sujungiamas su konsultantu teikiančių psichologinę pagalbą, kuris turėtų vairuojantį jį nuraminti.
Kritiniu atveju numatyta ir galimybė sistemai įsikišti į automobilio valdymą. Tokiu atveju, vairuotojas net neturėtų galimybės toliau valdyti automobilio, tačiau toks variantas kol kas yra labai ginčytinas ir mokslininkai neturi jokio teisinio pagrindo tokiam įsikišimui, nors faktiškai tą daryti nėra sudėtinga.
Kaip ir kitų keistų patentų atveju, tai dar nereiškia, kad tokia sistema netrukus bus diegiama į automobilius. Taip gamintojas stengiasi užpatentuoti atradimą, kad to negalėtų padaryti kiti.