Kaip pasakojama „Žinių radijo“ laidoje „Piko minutės“ – automobilių gamintojų gyvenimas pasisuko kiek kita vaga. Paskelbus galutinę EURO 7 ir EURO 6+ ekologijos normų redakciją, šie reikalavimai pasirodė ne tokie drastiški ir griežti, kaip gąsdino Europos Taryba.
Pirmasis „Volkswagen Polo“ modelis pasaulį pamatė daugiau kaip prieš 50 metų, o dabartinė karta jau yra penktoji.
Paskutinį atnaujinimą „Polo“ išgyveno prieš trejus metus. Pernai europiečiai nupirko beveik 140 tūkst. šių automobilių ir tai net ketvirtadaliu daugiau negu 2022 m.
Prieš dvejus metus „Volkswagen“ koncerno generalinis direktorius Thomas Schaferis teigė, kad nebeapsimoka kurti naujos „Polo“ versijos.
Tam, kad šis modelis atitiktų EURO 7 reikalavimus, šie automobiliai turėtų pabrangti bent 5 tūkst. eurų, todėl savo klasėje taptų nekonkurencingu.
Tačiau balandį, paskelbus galutinę ekologijos normų redakciją, paaiškėjo, kad funkcionieriai visgi išsigando automobilių gamintojų spaudimo ir reikalavimus sušvelnino.
Todėl „Volkswagen Polo“ nebus nurašytas į šiukšlyną ir gamyba toliau vyks, o vokiečiai net svarsto galimybę pradėti kurti naujos kartos automobilį, taip jis modelių gamoje išliks mažiausiai iki šio dešimtmečio pabaigos, o gal ir ilgiau.