Vietoje oro į degimo kamerą patekęs vanduo gali visiškai suniokoti variklį.
Tuo šiomis dienomis įsitikino ne vienas vairuotojas, sustojęs giliose balose, kurios susidarė Lietuvą nuliejus staigioms liūtims. Šeštadienį Vilniuje taip pat prasidėjo stiprus lietus, todėl patariame per balas važiuoti labai atsargiai.
Socialiniuose tinkluose sparčiai plinta siužetas, kuriame serviso meistras vaizdžiai pademonstravo, kokia žala buvo padaryta ekstremalų išbandymą vandeniu gavusiam motorui.
Anot specialisto, atvykęs klientas pasakojo, kad pravažiavo per nedidelį vandens telkinį ir motoras užgeso.
Po tokio pasivažinėjimo, kuris neabejotinai baigėsi hidrosmūgiu, buvo sulaužyti mažiausiai du švaistikliai. Jie kartu su stūmokliais ir smulkiomis nuolaužomis buvo numesti ant serviso grindų.
Persisukę švaistikliai taip pat pramušė nemenką skylę karterio dugne. Atsijungė netgi tepalo siurblys. Sprendžiant pagal bendrą žalą tokio variklio remontuoti jau neverta.