Lietuvoje nupirktas galingiausias pasaulyje didysis miesto visureigis „Trackhawk“

2018 m. rugsėjo 19 d. 18:05
Naujasis „Jeep Grand Cherokee Trackhawk“ turi 700 arklio galių ir 875 niutonmetrai – tokie skaičiai paliktų įspūdį kalbant apie bet kurio sportinio automobilio techninius duomenis. 
Daugiau nuotraukų (61)
Šį automobilį dabar gali apžiūrėti ir lietuviai – rugsėjo 19 dieną pradėjęs kelionę Vilniuje, jis dar keliaus į Kauną ir Klaipėdą.
Markės atstovai neslėpė, kad ypač galingas „Jeep Trackhawk“ jau turi pirkėją iš mūsų šalies.
Šis žmogus anksčiau jau važinėjo galinguoju „Grand Cherokee SRT“, bet nepraleido progos įsigyti dar galingesnio džipo.
„Jeep Grand Cherokee SRT“ yra labai galingas ir greitas automobilis, tačiau ne visiems to pakako. „Jeep“ gerbėjai norėjo dar galingesnio automobilio. Tad gamintojo inžinieriai kartu su „SRT Engineering“ sukūrė „Trackhawk“. Dabar tai yra pats galingiausias ir greičiausias SUV rinkoje. Nepaisant didžiulės galios, tai yra tas pats „Grand Cherokee“ – praktiškas, erdvus, komfortiškas ir labai prabangus automobilis, tikras sportinio visureigio etalonas“, – teigė „Jeep“ pardavimų vadovas Lietuvoje Arnoldas Ardzevičius.
Norėjo daugiau greičio
„Jeep“ gerbėjai gerai žino „Grand Cherokee SRT“ – iki šiol galingiausiu gamoje buvusį visureigį. Jis turi 6,4 l V8 atmosferinį variklį, iki 100 km/val. įsibėgėja per 4,3 sek., o ketvirtį mylios (standartinę traukos lenktynių distanciją) įveikia per 12,8 sek. Tačiau „Jeep“ nutarė sukurti kai ką dar greitesnio. Patį greičiausią miesto visureigį pasaulyje.
Po „Jeep Grand Cherokee Trackhawk“ variklio dangčiu įmontuotas „Supercharged 6,2 l HEMI V8“ variklis, pasiekiantis 700 AG bei 875 Nm galią. Tai tas pats variklis, kuris montuojamas į sportinius amerikietiškus automobilius –„Dodge Charger“ bei „Challenger SRT Hellcat“. 
Didžiulį visureigį šis variklis iki 100 km/val. priverčia įsibėgėti per 3,5 sek. (kitais duomenimis - 3,7 sek), ketvirtį mylios įveikti per 11,6 sek. ir pasiekti didžiausią 289 km/val. greitį. 
Tai skaičiai, leidžiantys „Trackhawk“ užsidėti galingiausio pasaulyje didžiojo miesto visureigio karūną. Net „Lamborghini Urus“ iki 100 km/val. įsibėgėja per 3,6 sek. ir turi 650 AG pasiekiantį variklį. 
Galingiausia elektromobilio „Tesla Model X“ versija 100 km/val. ribą kirsti leidžia vos per 2,9 sek., tačiau šis modelis yra priskiriamas prie mažesniųjų ir ne tokių praktiškų krosoverių.
Didžiulė galia yra paskirstoma į visus keturis visureigio varančiuosius ratus per specialiai galingiausiems koncerno modeliams sukurtą „TorqueFlite“ 8 laipsnių automatinę pavarų dėžę.
„Trackhawk“ turi modernią stabdymo sistemą – visureigio priekyje yra didžiausi kada nors į „Jeep“ automobilį sumontuoti, net 400 mm skersmens, ventiliuojami „Brembo“ stabdžių diskai. Efektyvi sistema leidžia važiuojant 96 km/val. greičiu visiškai sustoti 34,7 metro distancijoje.
Stabdžių antiblokavimo sistema (ABS), elektroninė stabilumo kontrolė (ESP) bei traukos kontrolė buvo sukonfigūruotos specialiai „Trackhawk“ modeliui – jų veikimas pritaikytas prie didžiulės galios, aukšto lygio sukibimą užtikrinančių padangų ir modernios važiuoklės.
Standartinėje visureigio įrangoje yra 20 colių skersmens ir 9,5 col. pločio ratlankiai, o papildomai galima užsakyti itin lengvus tokių paties išmatavimų kaltinio aliuminio „Low Gloss Black“ ratlankius, kurių vienas sveria vos 13,6 kg. Ant jų montuojamos 295/45 ZR20 „Pirelli“ padangos.
Pritaikytas kiekvienam vairuotojui
„Jeep Grand Cherokee Trackhawk“ esantys pasirenkami važiavimo režimai pritaikyti prie įvairių vairuotojų poreikių, o patys išrankiausi gali pakabos, vairo jautrumą ir kitus dalykus susikonfigūruoti pasirinkę „Custom“ režimą. „Auto“ režime automobilis pats koreguoja visus nustatymus pagal vairuotojo įpročius, kelio būklę, važiavimo greitį ir kitus parametrus.
„Sport“ režime pavarų perjungimo laikas yra perpus mažesnis nei „Auto“. Stabilumo kontrolė, keturių varančių ratų ir vairo sistema nustatomi sportiškesniam važiavimui, pakaba tampa standesnė, o variklio sukimo momentas tarp priekinių ir galinių ratų dalinamas santykiu 35/65 („Auto“ režime – 40/60).
„Track“ režime laiko tarpas tarp pavarų perjungimų yra 68 proc. mažesnis nei „Auto“ – jis trunka vos 160 milisekundžių. Stabilumo kontrolė, varančių ratų ir vairo sistemos pritaikomos važiavimui lenktynių trasa, o pakaba tampa dar standesnė bei užtikrina maksimalų stabilumą. Sukimo momentas tarp priekinių ir galinių ratų paskirstomas 30/70 santykiu. Tiek su „Sport“, tiek su „Track“ režimais yra aktyvuojamos už vairo įmontuotos pavarų perjungimo svirtelės.
„Tow“ naudingas tempiant priekabą ar kitą įrenginį. Šis režimas optimizuoja pavarų dėžės ir variklio darbą taip, kad tempimas visiems automobilio keleiviams būtų juntamas tik pažvelgus pro galinį langą. Atitinkamai perskirstomas ir į ratus perduodamas sukimo momentas – 60 proc. tenka priekiniams ratams, 40 proc. – galiniams. 
Didžiausias „Trackhawk“ tempiamas svoris – 3 200 kg. „Snow“ režimas, padalijantis galią tarp priekinių ir galinių ratų po lygiai, sumažina variklio galią ir padeda saugiai važiuoti net pačiomis sudėtingiausiomis sąlygomis.
Yra ir „Valet“ režimas, pritaikytas specialiai „Jeep Grand Cherokee Trackhawk“ modeliui. Vairuotojas gali jį aktyvuoti bet kuriuo metu suvedęs specialų paties sukurtą keturių skaitmenų PIN kodą. Didžiausia jo nauda yra perduodant visureigį kitam žmogui, galimai mažiau patyrusiam galingų automobilių vairuotojui: „Valet“ apriboja variklio sūkius iki 4 tūkst. aps./min., transmisija leidžia startuoti tik antra pavara, o perjungimai vykdomi anksčiau nei „Auto“ režime. 
Su „Valet“ nebegalima keisti važiavimo režimų, aktyvuoti pavarų perjungimo svirtelių, aktyvuoti greito startavimo sistemos „Launch control“.
Naujausios „Jeep“ technologijos
Automobilio salone „Trackhawk“ logotipas išsiuvinėtas ant grindų kilimėlių, vairo, sėdynių, rakto pakabuko, o centriniame 8,4 colio skersmens ekrane galima matyti apskaičiuotus tokius duomenis kaip 0-160 km/val. įsibėgėjimas, ketvirčio mylios, vieno rato įveikimo, reakcijos laikmatis ir daug kitų sportiniam automobiliui būdingų funkcijų.
Jau standartinėje „Trackhawk“ įrangoje yra „Nappa/Suede“ odos sėdynės, 19 garsiakalbių su dviem žemų dažnių garsiakalbiais „Harman Kardon“ įranga, o papildomai gali būti užsakomas ir panoraminis stoglangis.
Gamintojo teigimu, technologijų lygmenyje tai yra pažangiausias kada sukurtas „Jeep“ automobilis. Jame įdiegta naujausia „SiriusXM Guardian“ sistema su 4G „Wi-Fi“ ryšio galimybe, automobilį su telefonu galima sujungti naudojantis „Apple CarPlay“ bei „Android Auto“ programas, o 3D navigacinė įranga supranta balso komandas.
Saugumo technologijų sąraše yra adaptyvi kruizo kontrolė, paralelinio ir statmeno parkavimo asistentai, autonominio stabdymo ir daugybė kitų sistemų – viso jų yra per 70.
Jo kaina Lietuvoje preliminariai prasideda nuo 110 tūkst. eurų.
jeep^Instantnaujas modelis
Rodyti daugiau žymių

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.