Elegantiško „Volvo V40“ hečbeko gerbėjai jau dabar gali užsisakyti modelį su naujuoju keturių cilindrų dyzeliniu agregatu, kuris išvystys 190 AG ir išmes tik 85 g/km – tai geriausias galios ir ekologiškumo santykis klasėje.
Tačiau tai bus ne vienintelis naujos kartos „Drive-E“ variklis, kuris bus montuojamas į stilingąjį „Volvo V40“. Variklių gamoje taip pat bus 245 AG išvystantis benzininis variklis.
Siekiant užtikrinti pageidaujamą reakciją, malonų vairavimą ir ekonomiškas degalų sąnaudas, „Drive-E“ varikliai siūlomi su nauja 8 pavarų automatine ir 6 pavarų mechanine pavarų dėžėmis, padedančiomis užtikrinti degalų ekonomiją.
Modeliuose su automatine pavarų dėže rankiniu būdu pavaras galima perjungti šalia vairo esančiomis rankenėlėmis.
190 AG ir 400 Nm sukimo momentą turinčiame variklyje buvo pritaikyta naujoji „i-Art“ technologija. Kitaip negu „Common rail“ sistema, kuri kiekvienam purkštukui paduoda tokį patį kuro kiekį, naujoji „Volvo“ inžinierių sukurta „i-Art“ technologija kontroliuoja slėgį kiekviename purkštuke.
Dyzelinis variklis taip pat papildytas patobulinta itin modernia dviguba turbina, sumažinta trintimi ir tiksliu aušinimo sistemos vožtuvų vėdinimo sprendimu greitesniam sušildymui po šalto variklio paleidimo.
Dėl naujų technologijų, kompaktiškas hečbekas su naujuoju D4 dyzeliniu varikliu šimtui kilometru turėtų suvartoti tik 3,3 litro šimtui kilometrų. Išmetamųjų dujų emisija sieks tik 85 g/km.
Didesnio pravažumo „Volvo V40 Cross Country“ su tokiu pačiu varikliu suvartos 4 litrus šimtui kilometrų ir išmes 104 g/km.
245 AG keturių cilindrų benzininio T5 variklio su turbina sukimo momentas – 350 Nm. Modelio su 8 pavarų automatine pavarų dėže degalų sąnaudos – 5,8 l/100 km, o išmetamųjų CO2 dujų kiekis – 136 g/km.
Pirmieji dviejų litrų keturių cilindrų „Drive-E“ varikiai, gamyboje žinomi kaip „Volvo Engine Architecture“ (VEA), pradėti gaminti 2013 m. rudenį. Nuo 2014 m. gegužės visi naujieji „Volvo“ modeliai (išskyrus XC90) bus siūlomi su naujaisiais „Volvo“ varikliais.