S.Karoso senovinių automobilių kolekcija yra ypatinga: pavyzdžiui, vokiečiai, išvydę istorijos dulkėse jau palaidotą, bet lietuvio prikeltą 1935-ųjų „Mercedes-Benz 500K“ su „Erdmann & Rossi“ gamybos kėbulu, užgrojo himną.
Vyras, svarstydamas, kokią kolekcionavimo kryptį pasirinkti, nusprendė, kad tai bus vokiečių „Erdmann & Rossi“ dizaino kompanija, nes jie kėbulus kūrė brangiausiems automobiliams: „Mercedes“, „Bentley“, „Rolls-Royce, „Maybach“.
Vertinga ne tik pati kolekcija, bet ir jos autorius S.Karosas, nes vyras yra įgijęs inžinieriaus mechaniko specialybę. Nuo mažens daug laiko praleido garaže, dirbo pas garsų lenktynininką Vikį Oleką.
Kai 2012-aisiais S.Karosas pradėjo dalyvauti senovinių automobilių parodose, iš pradžių visi manė, kad tai naujasis rusas, nežinantis, kur dėti pinigų, todėl sumanęs prisipirkti brangių mašinų. Dėl gebėjimo paaiškinti menkiausias technines detales, papasakoti restauravimo procesą jis pelnė didžiulę pagarbą.
Štai kodėl verslininkas perka ne restauruotus, o apverktinos būklės automobilius – nori viską nuo menkiausio varžtelio naujam gyvenimui prikelti pats su savo meistrų komanda.
Antra jo kolekcija – tai sovietiniai automobiliai, trečia – mikroautomobiliai. Pastaruosius publika jau matė keliose šventėse Lietuvoje, o štai su sovietiniais S.Karosas dar planuoja nustebinti Europą – po poros metų, per savo 60 metų jubiliejų.