Tai padarė ne koks galingas superautomobilis, o sportiškasis „Renault Megane R.S. 275 Trophy-R“.
Per 7 min. 54,36 sek. įveikęs legendinį 20,81 km. ilgio Niurburgringo trasos Šiaurinio žiedo („Nordschleife“) ratą, šis modelis pripažintas greičiausiu masinės gamybos priekiniais ratais varomu automobiliu.
Tokius rekordus anksčiau jau buvo pasiekusios dvi „Megane“ versijos - „Megane R26.R“ 2008 metais ir „Megane R.S. Trophy“ 2011 metais. Už pastarąjį modelį „Trophy-R“ buvo greitesnis 14 sekundžių.
„Megane R.S. 275 Trophy-R“ – tai dvivietis modelis sukurtas ant neseniai rinkai pristatyto „R.S. 275 Trophy“ bazės.
Išskirtinei naujajai riboto skaičiaus laidai, kurią sukūrė „Renault Sport“ inžinieriai, būdingas ypatingas sportiškumas, atkeliavęs iš „Renault“ ženklo patirties lenktynių trasose. Be to, dėl 100 kilogramų mažesnio svorio pagerėjo valdymo savybės.
Jo standartinėje įrangoje bus „Cup“ važiuoklė su riboto slydimo diferencialu, 2 litrų benzininis variklis, kuris išvysto 275 AG galią, iš titano pagaminta „Akrapovič“ dujų išmetimo sistema, „Ohlins Road&Track“ reguliuojami amortizatoriai su kompozitinės medžiagos spyruoklėmis ir „Michelin Pilot Sport Cup 2“ padangos, kurios specialiai pritaikytos būtent šiam automobiliui.
Kadangi „Trophy-R“ nėra galinių sėdynių, priekyje sumontuotos „Recaro Pole Position“ polikarbonato vientisos sėdynės, automobilio svoris sumažėjo 42 kilogramais.
Prie sėdynių – trijų taškų saugos diržai, tačiau atskirai galima įsigyti ir šešių taškų sagtimi susegamų aviacinio stiliaus saugos diržų komplektą. Apsauginis strypas ir tinklas neleidžia bagažui judėti ir taip apsaugo keleivius.
Dėl ličio jonų akumuliatoriaus bendras svoris sumažėjo dar 16 kg.
Siekiant užtikrinti efektyvų stabdymą ir tuo pačiu sumažinti bendrą automobilio svorį, „Trophy-R“ sumontuota ypatinga stabdymo sistema.
Įrengus 350/28 skersmens plieno ir aliuminio diskus, automobilis palengvėjo dar trimis kilogramais. Šie „Renault Sport“ ženklo stabdžiai idealiai pritaikyti intensyviam naudojimui lenktynių trasoje ir užtikrina ir dar geresnį sukibimą.
Modelio išorė išsiskiria nauju dviejų spalvų deriniu – jo „Etoile Black“ (žvaigždėtos juodos) spalvos stogas suderintas su „Pearlescent White“ (perlų baltos) spalvos apdaila.
Ryškiai raudonai papuošta „F-1“ automobiliams būdinga priekinė plokštė su „Trophy-R“ ženklu, languotos vėliavėlės priekinių durelių apačioje ir piešiniai ant šonų bei 19 colių juodos arba raudonos spalvos „Speedline“ ratlankiai išskiria mašiną kelyje ir lenktynių trasose.
Prašmatnumo „Trophy-R“ vidui suteikia „Alcantara“ vairo apdaila ir gofruota stovėjimo stabdžio svirties įmautė, oda papuoštas pavarų svirties bumbulas ir raudoni saugos diržai, derantys su dekoratyvine sėdynių ir vairo apdailos siūle.