Bet lietuviai sumanė naujus automobilius išbandyti arčiau – Kačerginės „Nemuno žiedo“ trasoje.
Pirmieji šį bandymą atliko SEAT atstovai „Autojuta“ su 280 AG „Seat Leon Cupra“ hečbeku.
„Daug šalių turi savo „karštus ratus“, garsiausia trasa jiems – žaliasis pragaras Niurburgringas. Pas mus pragaro netrūksta, tik atstumas kiek mažesnis“, – apie Nemuno žiedą kalbėjo „Juta“ direktorius Audrius Gelžinis.
Jis kvietė prie eksperimento prisidėti ir kitus automobilių pardavėjus – greitą ratą „Nemuno žiede“ apvažiuoti galėtų ne tik sportiški, bet ir kasdieniniai modeliai, o palyginti lietuviškoje trasoje pasiektus rekordus būtų ne mažiau įdomu nei gamintojų pasiekimus užsienyje.
Bandymui naudotas standartinis „Seat Leon Cupra“ su kiek sportiškesnėmis, bet tinkamomis bendro naudojimo keliams padangoms „Michelin Pilot Sport“. Nieko kito atstovai tvirtino automobilyje nekeitę.
Eksperimentiniam ratui prie vairo sėdo lenktynininkas Jonas Gelžinis. Apvažiavęs keletą bandomųjų ratų jis nuvažiavo tris greitus ratus, iš kurių pats greičiausias buvo 1 min. 23.46 sek.
Šį laiką teks pagerinti kitiems gamintojų atstovams, jei jie priims ispaniškų automobilių mestą iššūkį.
Oficialaus rezultato siekimą stebėjo ne tik susirinkę žurnalistai, bet ir Lietuvos automobilių sporto federacijos vadovas Romas Austinskas bei „Nemuno žiedo“ vadovas Arūnas Samochinas. Laikas buvo matuojamas „Fast lap“ taurės įranga, naudojant šioms lenktynėms pritaikytą trasos konfigūraciją.