„Naujųjų lietuvių“ pradžia, bumas atvėdė prie to, kad kilo mintis sukurti merginų grupę. Šalia mūsų atsirado apšildanti merginų grupė. Jos buvo niekam nežinomos panelės, dar ilgą laiką reikėjo įrodinėti, kad Karina Krysko gali dainuoti.
Prisiminkim tą laiką, kai reikėjo dirbti ant to, kad Karina Krysko dainuoja. Ne, nė velnio čia nedainuojanti grupė, jums bus šakės po dviejų metų, metus gal pratempsit ir viso gero“, – apie grupės susikūrimo pradžią ir kritikos strėles kalbėjo E.Bžeskas.
Prodiuseris prisiminė, kad išpopuliarėjusiai grupei Lietuvos rinkoje nebuvo lygių konkurentų, o „69 danguje“ garsiau skambėjo už kitas merginų grupes tokias, kaip – „YVA“ ir „Mango“.
„Pavyzdžiui, Goda atėjo pas mus per patį pakilimą, kai daina „Gyvenu“ jau buvo išpopuliarėjusi. Pas mus buvo apyvartos, daug koncertų. Ji ir dokumentiniame filme sako, kad perėjimas į „69 danguje“ buvo tarsi jos asmeninis pakilimas.
Gal per daug lepinau, nes pas mane atlyginimai buvo per dideli, palyginus su tuo, kiek mokėdavo kitų grupių prodiuseriai. Bunkė savo story pareiškė, kad aš kažkoks vagis – visiška nesąmonė. Nei aš kažką vogiau. Reikia skaitytis su žodžiais – vagystė yra vagystė. Žmogus perėjo į grupę, kuri buvo populiaresnė. Neslėpkime, tuo metu grupei „YVA“ šiek tiek buvo riesta“, – apie pirmusius grupės metus kalbėjo Egmontas.
Pastaruoju metu grupės veiklą temdė aršūs skandalai – Nijolės Pareigytės-Rukaitienės atsiskyrimas, E. Bžesko kaltinimai savinantis jų įdėtą darbą, tačiau prodiuseris atviravo, kad jo įdirbis nėra niekinis.
„Merginos dabar rėkia, kad manęs 10 metų nebuvo. Aš buvau tada, kada reikia. Jos važinėja po koncertus, juos atlieka – tai yra tiesioginis jų darbas, pagal sutartį. Ką jos nuveikė per tą dešimtmetį?
Per pirmuosius 10 metų joms buvo išleisti 3 albumai – mano įmonė investavo pinigus, išleido albumus, nupirko dainas, jas atrinko. Aš pats kaip prodiuseris sėdėjau su kompozitoriais. Tikrai ne viena naktis buvo prasėdėta su kompozitoriais.
Pirmosios grupės dainos išvis buvo „Naujųjų Lietuvių“ dainos, kurias rašė Gintaras Reklaitis, o aš sėdėdavau šalia jo. Merginos ateidavo tik įdainuoti ir tai ne visos. Ateidavo Nijolė ir Karina.
Ingrida dabar be galo nori vaidinti, kad dainuoja, bet, deja, taip nėra. Mes visi tą puikiai žinome. Tai yra atlikėjas, bet atlikėjas – kaip šokėjas. Aš nenoriu pažeminti. Ji atlieka, bet jos atlikimas yra kitur. Žmonės turi suprasti, kad mes dirbame pagal sistemą, turime sutartis ir privalome jas vykdyti – gi atsakingai jas pasirašėme“, - tinklaidėje atviravo E.Bžeskas.
Prodiuseris užsiminė ir apie dabartinį Karinos Krysko vyrą Jaronimą Milių, kuris, pasak jo, turėjo įtakos grupės nesantaikai.
„Jūs gi žinote mano santykį su Karina Krysko? Ji man kaip giminaitė. Aš apie ją žinojau viską, bendravome šeimomis. Kai ji gyveno su Sauliumi Skambinu, mes bendravome poromis. Ji man tikrai artimas žmogus. Tad man buvo keista, kad ji savo ir savo vyro įmonės vardu bandė įregistruoti „69 danguje“ logotipą, kurį aš pats asmeniškai, kaip dizaineris, kūriau.
Tas žmogus (J.Milius - red. past.), kuris dabar po lapais pasislėpęs ir labai bijantis apie save blogų žodžių, nebus patenkintas mano šituo pasikalbėjimu. Bet aš įtariu, kad čia yra įtakos. Todėl, kad kai Karina buvo su S. Skambinu, mes draugavome.
Daug kas bandė kėsintis į Kariną, bet nebuvo šansų. Nes buvo susitarta. Ir tas žmogus, kuris buvo šalia, nebūtų to leidęs. Mes pasišnekame su Sauliumi, patikėkite.
Jis turi savo nuomonę apie šią situaciją. Karina bando pasisavinti tai, kas buvo sukurta ir puikiai žino, kas tai sukūrė. Kai nepavyko perimti originalaus pavadinimo, kitą dieną jos patentavo pavadinimą „Šeškės“.
Jos pažeidė tiek daug sutarties punktų, kad dabar joms vienintelis šansas – sugrįžti į projektą. Ar mes jas priimsime, ar ne – čia jau klausimas. Jos dabar man pareiškė, kad neva gal ir sugrįžtų, bet be Nijolės. Kaip tai? Ji yra vienintelė likusi grupės narė“, - atvirai rėžė prodiuseris.