Po tokio sprendimo socialiniuose tinkluose verda aštrios diskusijos, kuriami įvairiausi juokeliai, memai.
Savo nuomonę išreiškė ir marketingo specialistas Saugirdas Vaitulionis.
„Bet žinot, aš vis tiek nesuprantu. O kodėl pas mus nėra jokios atsakomybės už rinkėjų apgaudinėjimą?
Realiai, čia tas pats, jei internetu užsisakai aksominę minkštą sofą, o gauni 2 kilogramus kiaulienos faršo. Už klaidinančią reklamą yra labai aiškiai numatyta atsakomybė. Įstatymiškai!
Aš nesuprantu, jei desertinė pasivadina „Daktaru desertu“, valdiškos tetos uždaužo įmonę viskuo, kas įmanoma ir apmėto baudomis, kol įmonė pakeičia pavadinimą, nes gi desertai matot negydo ir t. t.
Na, pamenate tą kliedesį.
Jei žaisliukas ne visai toks rūžavas, kaip buvo eshopo nuotraukoj – grąžina pinigus ir be diskusijų.
Tai jūs man galit paaiškinti, kodėl apgauti pusę tautos naglu veidu yra ok ir jokių pasekmių bei tai atsakomybių?“ – klausė jis ir sulaukė daugybės komentarų ir beveik tūkstančio patiktukų.