Džiaugdamasis nauju etapu portalui Lrytas A.Rimiškis atsivėrė apie šio verslo užkulisius.
„Vaida visada domėjosi drabužiais. Nuo pat vaikystės kurdavo ir rengdavo lėles. Paauglystėje bandydavo kurti derinius ir aprangą sau. Studijavimo laikotarpiu, turėjo šokių kolektyvą, kuriam siuvo drabužius. Bet visada turėjo norą kurti ir siūti kažką susijusio su klasika, aukšta kokybe, ilgaamžiškumu.
Tada pradėjo domėtis ir siūti vilnos paltus. Nors dabar drabužiai pagrinde moterims, pirmą paltą pasiuvo man, tada dukrytėms Po džiuginančio rezultato, pradėjo siūti moteriškus, vilnos drabužius. Paltus, švarkus, kostiumėlius, sukneles, sijonus.
Galiausiai nusprendėme įkurti savo šeimos verslą – ANVARI FAMILY LINE. ANVARI pavadinimą sudėliojome iš pirmųjų raidžių. AN – Andrius, VA – Vaida, RI – Rimiškiai. Taip mažais žingsneliais pradėjome savo verslą“, – pasakojimą pradėjo žinomas atlikėjas.
– Prieš ketverius metus jūs pristatėte pirmąją kolekciją – sakykite , kaip per visą šį laiką išaugo jūsų verslas?
– Pirmieji metai buvo tikrai sudėtingi. Pradžiai reikėjo įdėti daug pastangų parodant klientams drabužius, įrodant, kad jie yra pasiūti iš aukštos kokybės medžiagų, kokybiški, rankų darbo ir ilgaamžiai. Juo labiau, kad kaip tik tuo metu prasidėjo karantinas, atsirado pigių drabužių parduotuvės internetinėje erdvėje.
Buvo didelė naujiena, begalė reklamos. Žmonės tikrai buvo sužavėti naujienomis ir pasiūla, kainomis ,kurios buvo nesuvokiamai mažos. Natūralu, kad bet kas ir bet kaip, bet kokios kokybės ilgai neegzistuos. Praėjus tai „bangai“, pastebėjome ir pajutome per prekybą, kad visgi žmonėms kokybė ir išskirtinumas yra labai svarbu. Mūsų verslas auga po truputį. Masinės prekybos neturime, nes užsakymai gaunasi kone individualūs.
Turime internetinę parduotuvę, kurioje norintys ir žinantys dydį įsigyja drabužį paprastu mygtuko paspaudimu, bet didžioji dalis klientų kreipiasi tiesiogiai. Bendraujame ir stengiamės drabužius siūti pagal juos. Tikrai džiaugiamės augdami, tobulėdami, sulaukdami daug dėmesio, naujų klientų ir gaudami vis gausesnių užsakymų.
– Ar turite daug pastovių klientų?
– Tikrai taip. Yra klientų, kurie turi įsigiję po kelis paltus ar kitus drabužius. Manau todėl, kad jie yra rankų darbo, labai didelį dėmesį skiriame kokybei ir drabužių ilgaamžiškumui. Tad klientai įsigiję paltą, gali dėvėti ne vieną sezoną.
Labai džiaugiamės, kad yra klientų, kurie atsinaujina ir įsigyja mūsų drabužius kiekvieną sezoną. Na o klientų ratas tikrai platus. Perka mamos su dukromis, įvairiausių profesijų atstovai, senjorai, vyrai darantys staigmenas ar išskirtinėmis progomis norintys nustebinti ir padovanoti dovaną savo antrai pusei.
– Kokių iššūkių šiame kelyje buvo?
– Iššūkių tikrai buvo ir yra įvairiausių. Abejonės ir dvejonės tiek kūryba, tiek savimi. Buvo akimirkų, kai norėjosi viską mesti. Kartu esame didžiulė jėga, todėl visus iššūkius, pakilimus ir nuosmukius kurie neišvengiami, įveikiame ir išgyvename kartu.
Tariamės, kalbame, pasiginčijame, palaikome vienas kitą siekdami pasiekti kuo geresnių rezultatų. Aš atsakingas už reklaminius dalykus, administravimą, medžiagų, drabužių transportavimą ir kitus einamuosius įmonės reikalus. Na o Vaida, rūpinasi drabužių kūrybiniu procesu. Kūryba, konstravimu, pasiuvimu, pateikimu.
Bet visada viską aptariame kartu. Aišku didžiausias darbas, atsakomybė, vargas ir kantrybė keliauja Vaidai. Pirmiausia turi gimti kūrybinė idėja, kuria pasidalina su manimi. Tada viską tenka perkelti ant lapo. Kaip turėtų atrodyti drabužis, koks modelis, audinys, spalva. Kartais pats audinys padiktuoja kokį drabužį iš jo nori pasiūti.
Vėliau prasideda konstravimo etapas, brėžinių sudarymas. Tikslūs matavimai ir apskaičiavimai. Sukirpimas, siuvimas... Drabužių kūrimo procesas – nuo idėjos iki pasiuvimo ir viskas pačios rankomis.
– Pristatėte naują paltų kolekciją – kokia ji? Kokios spalvos ir stilistika ten vyrauja?
– Nauja kolekcija dvelkia klasika ir elegancija. Paltai pasiūti iš aukštos kokybės vilnos audinio. Nors kuriamuose drabužiuose spalvų netrūksta, šiam sezonui pasirinkome kiek tamsesnio atspalvio audinius, spalvas.
Dominuos pilka itališka vilna su plaukeliu. Taip pat juoda ir mėlyna su išskirtiniu raštu. Bus siluetą pabrėžiančių laisvo kirpimo su didele atvira apykakle, ar „oversize“ tipo paltų. Tai klasika ir elegancija. Džiaugiuosi, kad kuriame tai, kas būtų madinga ir nebūtų vienam sezonui. Kadangi siuvame patys, tai klientų pageidavimu galime atsižvelgti į jų poreikį, norą ir pasiūti drabužį pagal jį.
– Kokių reakcijų sulaukėte? Galbūt jau ir pavyko ką nors parduoti?
Susidomėjimas ir reakcijos prasidėjo dar net nespėjus pasidalinti, ir pristatyti kad jau greitai bus nauja paltų kolekciją. Užteko įdėti trumpą Vaidos story su nauju paltu ir pasipylė klausimai kur galima įsigyti? Kada bus pristatymas? Kiek ir kokių paltų turėsite? Kai įdėjome į e.parduotuvę tada jau srautas tapo tikrai didžiulis. Prasidėjo užsakymai.
– Ar, jei reiktų, jūsų šeimai jau pavyktų pragyventi iš šio verslo?
– Tikrai taip. Žinoma, kiekviena šeima turi požiūrį į pragyvenimo lygį. Mums tikrai nereikia didžiulės prabangos, vilų svetur, prabangiausių automobilių. Esame žemiški žmonės ir džiaugiamės paprastais, bei tikrais dalykais. Svarbiausia šeima, artimieji, draugai ir mylimas darbas, kuris leidžia gyventi komfortiškai. Ir tikrai nereikia pamiršti pasilepinti. Kaip bebūtų gyvename tik kartą.