Naujienų portalui lrytas.lt dainininkas pasakojo, kad apie išvyką į pajūrį sugalvojo ekspromtu. Dėl didelio koncertų kiekio vasarą ilgų atostogų neplanuojantis Karolis drauge su šeima keletą naktų nutarė praleisti šalia Palangos botanikos parko esančiame viešbutyje „Gabija“.
„Retai būname kartu, tad norėjome jaukios viešnagės, tačiau gavosi priešingai. Renkantis apartamentus visuomet įvertiname kainos ir kokybės santykį, tad už 270 eurų (aut. past. – į šią sumą įskaičiuota nakvynė 4 asmenims su pusryčiais ir apsilankymais SPA – 256 eurai, kurortinis mokestis – 4 eurai bei vieta automobiliui 10 eurų) tikėjomės gauti jaukų ir komfortišką poilsį. Daug dirbame ir važinėjame koncertuodami po Lietuvą, tad norėjosi su šeima jaukiai pailsėti, tačiau taip nenutiko“, – apmaudo neslėpė jis.
Už dvi naktis daugiau nei 500 eurų planavęs pakloti vyras gavo kambarį, kuriame, pasak jo, buvo ne tik išgulėta ir traškanti lova, o iš krano bėgo tamsus vanduo, bet ir ore tvyrojo nosį riečiantis kvapas.
„Nuotraukos, kurias matėme jų puslapyje, visiškai neatitiko realybės. Gavome seną, smirdantį kambarį, girgždančias lovas ir iš krano bėgantį rudą vandenį. Su šeima galvojome, kad atidarius langus bent jau tas tvaikas išsivėdins, tačiau to neįvyko – ore tvyrojo seno kilimo kvapas.
Iš pradžių su administratore bandžiau kalbėtis gražiai. Norėjosi, kad ir kiti žmonės nenukentėtų, o viešbutis į visas pastabas atkreiptų dėmesį. Teiravausi, ar jos užeina pasižiūrėti, kaip kambariai yra prižiūrimi ir tvarkomi, tačiau logiško atsakymo nesulaukiau. Antrosios nakties šiame viešbutyje nutarėme atsisakyti“, – pasakojo jis.
Daugiausiai, ką viešbučio administratorė galėjo pasiūlyti už nejaukią atlikėjo šeimos viešnagę buvo dešimties eurų nuolaida už automobilio parkavimą.
„Negalėjau patikėti, kad už tokį patirtą siaubą jos mums pasiūlė tik tokią nuolaidą. Nusišypsojau, sumokėjau ir išėjau, tačiau niekam tokios patirties nerekomenduoju“, – kalbėjo jis.
Šia istorija pasidalijęs socialiniuose tinkluose Karolis sulaukė begalės gerbėjų žinučių, kuriose jie teigė visa tai patyrę.
„Pasidalinęs istorija sulaukiau labai daug žmonių žinučių, kurie nukentėjo lygiai taip pat kaip ir mūsų šeima, o bandant aiškintis administracija su jais nesiskaitė. Norisi perspėti kuo daugiau žmonių, kad šis viešbutis nėra vertas tokių pinigų, kurie juk nėra lengvai uždirbami“, – tokiais žodžiais pokalbį baigė žinomas vyras.
Viešbučio direktorė pateikė savo versiją
Naujienų portalui lrytas.lt susisiekus su minėtu viešbučiu, susiklosčiusią situaciją pakomentavo jo direktorė Indrė Stasiulytė. Moteris teigė, kad dėl tokių atlikėjo veiksmų jie konsultuojasi su teisininkais.
„Norime pažymėti, jog viešbutis 3–4 kartus per metus susiduria su panašiais atvejais, kai svečiai vengia mokėti už paslaugas, tikisi nuolaidų, sukeliant dirbtines situacijas ir skandalus.
Tai primena klasikinį atvejį, kai restorane į sriubą įmetama musė, norint išvengti mokėjimo už patiekalą. Taip siekiama savanaudiškų finansinių ir savireklamos tikslų.
Svečias atvykęs neturėjo nusiskundimų. Kai gauname nusiskundimus, visuomet reaguojame. Kitos dienos rytą, registratūroje tiesiog buvo pranešta, jog išvyksta, nes kambaryje yra blogas kvapas, kurį bandė panaikinti savo kvepalais. Patikrinus kambarį, jame jautėsi tik kvepalų kvapas, kurį šiuo metu sudėtinga panaikinti. Kviečiame atvykti ir patiems įsitikinti tinkama viešbučio paslaugų kokybe.
Tuo pačiu konsultuojamasi su teisininkais dėl šio asmens daromos žalos reputacijai bei viešai įžeidinėjamų viešbučio darbuotojų“, – teigė viešbučio „Gabija“ direktorė.