Vasario 14-ąją, meilės dieną, S.Lipnė instagrame pasidalijo reklama, kuri alsuoja seksualumu. Pasipuošusi rožine suknele, ant stalo pasidėjusi prabangią „Jacquemus“ rankinę, S.Lipnė mėgstamiausių kvepalų buteliuką įmerkia į pieno kokteilį ir jį gurkšnoja pro šiaudelį.
„Dar negavai valentinkės dovanos ir nepasakė, kaip tave myli?! Yes, and?! Koks skirtumas! Pasveikink pati save, kad ir dabar, kad ir šiandien... rytoj ar poryt. Nėra dienos mylėti, nėra dienos sveikinti... Yra gyvenimas, kurį visada turi švęsti ir džiaugtis, kad turi, kad ir koks jis būtų... Taip aš švenčiu ir kaifuoju tiesiog „gerdama“ savo mylimiausius kvepalus. Taip aš šiandien paskęsiu juose eidama vakarienės. Man tai – geriausia dovana. Kvapas. Mėgaukimes, mylėkim ir mylėkimes, nesvarbu, ką pasakys kiti. Bučkis!“ – šalia trumpo vaizdo įrašo rašė S.Lipnė.
Simonos reklama įkvėpė „Nešvankiai“ kūrėjus, kurie savo parodiją pavadino „Pamokėlė 105: kaip reikia reklamuoti produktą“.
Tiesa, vietoj prabangios rankinės komikai pasidėjo lagaminą, o vietoj prabangių kvepalų – tualeto gaiviklį. Panašu, kad ši parodija sulaukė didžiulio susidomėjimo, o patiktukus paspaudė ir daug žinomų žmonių, tarp kurių – Veronika Montvydienė, Laurynas Suodaitis, Eglė Jurgaitytė ir kiti.
Tačiau Simonai ši parodija nepasirodė juokinga.
„Ir šie žmonės, kurie sppaudžia LIKE patyčioms verti jūsų susižavėjimo? Darbo su jais? Nemanau. Aš tai einu ir jų blokuoti. Nes aš sakau #STOPpatyčioms“, – rėžė Simona.
Tuo tarpu P.Mikolaitis-Paul De Miko negalėjo patikėti tokia S.Lipnės reakcija.
„Visai ką tik buvau iš pamatų sukrėstas katastrofiškos žinios, kad populiariausia šalies trynukų motina mane šioje programėlėje užblokavo dėl patiktuko patyčių įrašui.
Šiais viskas, kaip ir būtų teisinga ir sąžininga (apart to, kad dabar kokį mėnesį gluosto nesudėsiu dėl šios kolosalios netekties), jeigu tai nebūtų žeminančiai infantili ir mano metabolizmą fiziškai lėtinanti manipuliacija.
Nesurasiu žodžių nusakyti, kaip smarkiai aš negaliu pakęsti, kai tokios „aukos“ (taip, labiau norėčiau naudoti rusišką žodį), negebėdamos į savo mažą galvelę įsikalti į elementariausių visuomenės dėsnių, prisidengia rimtomis socialinėmis problemomis.
Instagramo duetas „Nešvankiai“ prieš savaitę sukūrė klipą, pašiepiantį objektyviai banalią ir idėjiškai menkavertę (liaudiškai tariant idiotišką) ponios užgautos ledų/kvepaluko/rankinuko/krūtų (nemeluosiu – lyg šiol nesuprantu, į kokį produktą/paslaugą orientuotas įrašas) reklamą.
Nedo ir Deivido video yra pagal visas teisines sąvokas ir kūrybinius standartus parodija, o ir ta – labai paviršutinė (toks išvikščias komplimentas vaikinams, žinant, kad jie gali daug geriau).
Patyčios, pagal apibrėžimą – nuolatinis fizinės/psichologinės jėgos naudojimas, sąmoningai siekiant sužeisti ar įskaudinti kitą asmenį, kuris negali savęs apginti. Dvi kertinės patyčių charakteristikos – tęstinumas ir galios pozicija. Nei vienos jų neišpildo nei „Nešvankiai“ vaizdo įrašas, nei, juo labiau, mano, ar kitų žmonių interakcija su vaikinų turiniu.
Pagal Lietuvos Respublikos visuomenės informavimo įstatymą ponia – viešas asmuo, todėl kritika, komentarai, įžvalgos, pastabos, analizė (man dar tęst?) buvo, yra ir visada bus jos viešumo kaina. Siūlyčiau pasižiūrėti į veidrodį, nuryti nepatikusias replikas ir nustoti išsi*****ėti devalvuojant realius probleminius reiškinius.
„Verti jūsų susižavėjimo? Sekimo? Darbo su jais?“ – ponia šakėmis varto limonus iš spekuliuojamų šūdniekių, o visą savo „žavesį“, kurio dėka šiuo metu nėra kitos šūdniekių spekuliantės samdoma darbuotoja, išperėjo prieš septynerius metus, tai nesiūlyčiau jai stoti matuotis ant „naudos visuomenei“ svarstyklių – bus blogų žinių.
Pažymiu vyrą – Mindaugą Lipnių (ponios, gi, negaliu), gal šis padės žmonelei sugrįžti (nors sunku teigti, kad yra kažkada užsukusi) į protą“, – instagramo istorijose dalijosi Paul De Miko.