Akyliausi socialinio tinklo „Instagram“ vartotojai galėjo pastebėti ir žaibiškai išaugusį L.Suodaičio sekėjų skaičių šioje platformoje – prieš šį skandalą žinomas vyras turėjo apie 40 tūkst. sekėjų, o praėjus dviems savaitėms – gerokai daugiau. Šiandien L.Suodaičio paskyrą instagrame seka 127 tūkst. žmonių, o šis skaičius kiekvieną dieną vis didėja.
Ne paslaptis, jog užauginus tokią bendruomenę socialiniuose tinkluose vėliau galima monetizuoti juose kuriamą turinį.
Lrytas.lt žiniomis, reklama paskyroje, kuri turi daugiau nei 100 tūkst. sekėjų, gali kainuoti nuo 800–1000 eur. „Instagram“ istorijose, o įrašas – nuo 1500 eur.
Taip pat tokią paskyrą galima parduoti – tokiu atveju suma gali siekti net kelias dešimtis tūkstančių.