Po skandalo apie prašymą užmigdyti mopsą, prabilo Jonas Kriščiūnas: „Mes net vaiko priežiūros klausimais bendravome elektroniniu paštu“

2023 m. balandžio 16 d. 16:07
Lrytas.lt
„Nenorėjau ir nenoriu kalbėti apie mūsų santykių baigtį, tačiau turiu pasakyti, kad mes net vaiko priežiūros klausimais bendravome elektroniniu paštu“, – po nuvilnijusio skandalo apie atiduotą bendrą šunį su buvusia žmona, mados namų „Mas 924“ įkūrėja Monika Kazakevičiūte, socialiniame tinkle prabilo verslininkas Jonas Kriščiūnas. Socialiniuose tinkluose pasklido ir kita informacija – Skaiva Jasevičiūtė prasitarė, kad dar prieš atiduodant šunų viešbučiui ieškant naujų namų mopsui, Jonas jį buvo atvežęs į vieną Vilniaus veterinarijos kliniką su prašymu užmigdyti.
Daugiau nuotraukų (6)
Kad pora skiriasi, žiniasklaidoje paaiškėjo sausio viduryje. Tiek Jonas, tiek Monika teigė, kad nesutapo abiejų požiūriai. Abu augina dukrą, dar gyvendami bendrame name augino ir šunį Hugo. Po skyrybų M.Kazakevičiūtė išsikraustė, o šunį, kaip ji pati teigė, paliko namuose, kuriuose jis pratęs.
Faktą, kad dėl pomėgio keliauti Jonas šunį buvo palikęs šunų viešbutyje, Monika žinojo. Tačiau netrukus socialiniuose tinkluose pasklido žinia, kad Hugo ieško naujų šeimininkų. M.Kazakevičiūtė sakė, kad tai nustebino ir ją pačią.
Lyg to būtų maža, sekmadienį S.Jasevičiūtė paviešino ir kitą detalę: dar kovo pradžioje J.Kriščiūnas prašė veterinaro užmigdyti šunį, nes „senas ir nelaiko šlapimo“. Tačiau veterinarui neįžvelgus kitų negalavimų, atsisakė atlikti eutanaziją.
Skandalingas įrašas buvo patalpintas feisbuke, tačiau netrukus, paprašius veterinarijos, Skaiva jį ištrynė.
Vis dėl to, feisbuke – tikra diskusijų banga. Į ją savo instagramo istorijose sureagavo ir Jonas.
„Visų pirma, privalau apginti savo buvusią žmoną Moniką, kuri į šią situaciją pateko nepelnytai, per mane.
Hugo pagal susitarimą buvo laikinai patikėtas mano priežiūrai. Nenorėjau ir nenoriu kalbėti apie mūsų santykių baigtį, tačiau turiu pasakyti, kad mes net vaiko priežiūros klausimais bendravome elektroniniu paštu, pagal grafiką ir per trečiuosius asmenis, Todėl su Monika apie Hugo situaciją nekalbėjau ir nesitariau.
Tuo metu Hugo būklė buvo sunki, todėl ir skambinau į kliniką, kurioje Hugo gydėsi ne kartą, ieškodamas, kaip jam padėti.
Kol sulaukėme veterinaro apžiūros, Hugo jautėsi geriau.
Konsultacijos metu su veterinaru kalbėjome apie visas įmanomas gydymo galimybes, buvo paliestas ir užmigdymo klausimas, bet Hugo būklė nei tuo metu, nei dabar tokio sprendimo nereikalavo. Man labai gaila, kad privati informacija tapo įrankiu kurti istorijas ir interpretacijas“, – rašė jis.
 
 
 

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.