Karališkosios šeimos atstovo vizitas – reikšmingas bravoro įvertinimas
Kaip teigė įmonės generalinis direktorius Marius Horbačauskas, tokią sukaktį pagerbianti karališkosios šeimos atstovo viešnagė yra išties išskirtinė – ji ne tik rodo svarbų aludarių įvertinimą, bet ir Bavarijos monarchų šeimos pasitikėjimą, kadangi šis amatas karališkojoje šeimoje gyvuoja dar nuo 1260-ųjų.
Pats Luitpold Prinz von Bayern savo šalyje valdo dar 1971 m. įkurtą alaus daryklą, jam taip pat priklauso prekių ženklų savininkė ir licencijas išduodanti įmonė „König Ludwig International“ bei pavaldžiosios bendrovės „König Ludwig Schlossbrauerei Kaltenberg“ akcijos. Vienas jo protėvių, kunigaikštis Vilhelmas IV, 1516 m. išleido Bavarijos grynumo įstatymą, o svečio protėvis, karalius Liudvikas I-asis, buvo legendinio festivalio „Oktoberfest“ iniciatorius.
„Bavarijos alaus daryklų grupė buvo įkurta 1871 m. Kaltenbergo pilyje. „Volfas Engelman“ alaus darykla yra ilgiausiai Lietuvoje nepertraukiamai veikianti gamybos įmonė. Todėl mus vienija geriausių aludarystės tradicijų ir ilgametės verslo brandos ryšys“, – apie pasirašytą bendradarbiavimo sutartį kalbėjo „Volfas Engelman“ generalinis direktorius.
Anot jo, ši partnerystė su karališkąja šeima brendo jau ilgą laiką. Dar 19 a. pabaigoje, Kaune įsikūrusiame bravore gaminant „bavarišką“ alų, į daryklą buvo kviečiami vokiečių kilmės savo amato meistrai aludariai, importuojami vokiški gamybos įrenginiai.
„Dar svarbu paminėti, jog prieš 170 m. mūsų alaus technologija atėjo būtent pagal tą patį Alaus grynumo įstatymą, kurį šiandien ir gavome dovanų. Taip pat abu mūsų aludariai yra baigę mokslus Vokietijoje, todėl ši šalis mums yra išties artima“, – sakė jis.
Tradicijų dermė bei ateities planai
Anot M.Horbačausko, šios partnerystės pasirašymas ne tik suteiks išskirtinę teisę „Volfas Engelman“ gaminti pripažintą karališką alaus gėrimą, tačiau ja taip pat tikimasi į Lietuvą atvežti ir dalį bavariškų tradicijų.
„Tikimės, kad ši partnerystė bus ne tik karališko recepto bei produkto pristatymas Lietuvoje, bet ir galimybė į šią šalį atvežti gražių ir labai linksmų bavariškų papročių. Pavyzdžiui, alaus šventes. Tikriausiai bene populiariausia šventė, kurią žino dauguma, yra „Oktoberfestas“, tačiau pokalbis su naujaisiais partneriais atskleidė faktą, jog iš tiesų jų yra bent šešios.
Žinoma, jos yra mažesnio masto nei minėtas festivalis, tačiau gėrimų, maisto ir linksmybių dermė yra būtent tai, ko mes ir tikimės iš šios partnerystės. Manome, jog susidomėjimas bavariškomis tradicijomis Lietuvoje tik didėja, tad juos puoselėti planuojame ir toliau. O ši sutartis – yra tik pirmasis didelis startas“, – sakė „Volfas Engelman“ generalinis direktorius bei teigė, jog naująjį produktą pagal autentišką receptūrą prekybos lentynose išvysti bus galima jau visai netrukus.
Jo Karališkoji Didenybė taip pat akcentavo, kad jo valdomą ir Kaune įkurtą bravorus sieja daugybė saitų. Tai, pasak monarchų atstovo, ne tik geriausių aludarystės tradicijų puoselėjimas, bet ir šeimos papročių tąsa. Šie panašumai ir paskatino savo partneriu pasirinkti „Volfas Engelman“.
„Šią įmonę valdo Suomijos bendrovės „Olvi“ grupė. Tai – ilgametis šeimos verslas ir jo kilmė mums yra labai svarbi, – teigia Luitpold Prinz von Bayern. – Toks yra ir mūsų bravoras – jį įkūrė Aukštutinės Bavarijos kunigaikštis Liudvikas Griežtasis, o mano protėvis – Bavarijos princas Liudvikas – 1810 m. spalio 12-ąją, vedęs saksų princesę Teresę, pradėjo „Oktoberfesto“ tradiciją. Šios vestuvės tapo ir legendinio Miuncheno festivalio pradžia. Taigi aludarystė, jos kultūra ir tradicijos yra tiesiog užkoduotos mūsų genuose. Džiaugiamės, kad galime jas atvežti ir į Lietuvą, ir sveikiname „Volfas Engelman“ su garbingu jubiliejumi bei mūsų bendradarbiavimo pradžia“.
Vienas pagrindinių partnerystės pasirašymo tikslų – siekis pakilti į aukštesnį lygį
Kaip ceremonijos metu teigė M.Horbačauskas, per 170 įmonės gyvavimo metų keitėsi daug kas, tačiau siekis tobulėti ir užtikrinti aukščiausią produkto kokybę – išliko visada. Jis taip pat pasidalijo sėkmės receptu, kuris padeda užtikrinti nenutrūkstamą „Volfas Engelman“ veiklą.
„Galvojome, kaip vienoms įmonėms pavyksta ilgai išsilaikyti, o kitoms – ne. Priėjome išvadą, jog, ko gero, viena pagrindinių ilgo gyvavimo priežasčių – buvimas aktyviu ir atsakingu visuomenės nariu. Mes visada buvome aktyvūs – organizuodavome įvairius renginius tiek Kaune, tiek visoje šalyje, finansavome įvairius projektus, rėmėme studentus. Tiesiog atsivėrimas, įsileidimas į savo virtuvę, alaus kultūros pristatymas, mūsų nuomone, yra labai svarbūs ir norime tai tęsti ateityje. O su šia partneryste tikimės pakilti į dar aukštesnį lygį nei buvome iki šiol“, – sakė jis.
Tuo tarpu „Volfas Engelman“ vyriausiasis aludaris Petras Sadovksis teigė, jog ši partnerystė žymi naują etapą įmonės veikloje, su kuria koja kojon žengia ir nauji iššūkiai bei didžiulė atsakomybė.
„Be abejo tai – naujas etapas mūsų įmonės veikloje, nauji reikalavimai, iššūkiai bei didelė atsakomybė. Pati pradžia tikrai nebuvo lengva – licenzinė gamyba yra susijusi su sunkiu darbu, tačiau to rezultatas – teigiamas ir labai skanus“, – sakė jis.