„Džiaugiamės, kad ilgai nesimatę, tradiciškai vėl galime pakviesti draugus ir klientus gražioje aplinkoje atšvęsti Kalėdas, ir šitaip dar labiau sustiprinti ryšį. Pasiklausyti muzikos, pasidalinti besibaigiančių metų įspūdžiais, – sakė juvelyrikos kompaniją „Auksinė dovanėlė“ valdanti Šmuilovičių šeima. – „Hublot“ buvo pirmasis prabangos prekių ženklas, prieš keliolika metų pradėjęs bendradarbiavimą su Šveicarijos futbolo nacionaline rinktine ir šitaip sėkmingai investavęs į futbolą. Jau ne vienerius metus ši kompanija yra oficiali laiko skaičiuotoja daugelio tarptautinių sporto čempionatų. Ir dabar Katare vykstančiame FIFA pasaulio futbolo čempionate žaidėjai ir teisėjai laiką oficialiai skaičiuoja pagal „Hublot“ minutes.“
1980 metais įkurtas prekės ženklas jau kurį laiką priklauso prancūzų prabangos prekių milžinei „LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton“ ir yra pamėgtas pasaulio garsenybių.
Įvaizdžio puošmenų gamintojai nuolat bendradarbiauja su pripažintais pasaulio menininkais ir drauge rengia įvairias koloboracijas, atsispindinčias limituoto leidimo laikrodžių kolekcijose.
Kalėdinis vakaras prabangiame viešbutyje irgi atspindėjo šių laikrodžių modelius ir istoriją. Renginio erdvė sužibėjo klasikos ir šiuolaikinio dizaino dekoru, kuriuo rūpinosi „Flower Couture by Mantas Petruškevičius“. Sidabro ir juodos spalvos puošmenos kūrė šventinę nuotaiką, kurią sustiprinti padėjo gyvo garso grupė „Michael Frishman Show“.
Yra žinoma, jog artėjant vidurnakčiui svečiai linksmybes pratęs naktiniame klube „Matérialiste“.