This site uses cookies to ensure that we deliver you the best user experience. By continuing to browse the site you are agreeing to our use of cookies. For more information please see our COOKIE POLICY.

Jurgis ir Erica Didžiuliai sulaukė atsako – reklama su broliais Lavrinovičiais sustabdyta

 Jurgis ir Erica Didžiuliai sulaukė to, ko siekė.
Broliai Lavrinovičiai su žmonomis.
Jurgis ir Erica Didžiuliai.
Jurgis ir Erica Didžiuliai.
Jurgis ir Erica Didžiuliai.
Jurgis ir Erica Didžiuliai.
Jurgis ir Erica Didžiuliai.
Jurgis ir Erica Didžiuliai.
Jurgis ir Erica Didžiuliai.
Jurgis ir Erica Didžiuliai.
Jurgis ir Erica Didžiuliai.

Prieš keletą dienų žiniasklaidą pasiekė dainininkų Jurgio Didžiulio bei Ericos Jennings pasipiktinimas „Telia“ reklama.

Pastarojoje pozavo broliai Kšištofas ir Darjušas Lavrinovičiai, kadaise bausti už grupinį išžaginimą.

Muzikantai teigė esantys griežtai prieš smurtą prieš moteris, jie antrino, jog tokių asmenų veidai reklaminių stendų puošti tikrai neturėtų.

Trečiadienio popietę „Telia“ atstovas Audrius Stasiulaitis pranešė, kad reklama bus panaikinta.

Jis išplatino viešą laišką.

„Rinkdamiesi garsius žmones būti prekės ženklo veidais, visada vadovaujamės „Telia“ vertybėmis. Ne išimtis ir naujoji „Ežio“ kampanija, kurioje iki metų galo už tą pačią sumą duodame 3 kartus daugiau duomenų ir kaip kūrybinį sprendimą tam pasirinkome „trijų brolių“ vaizdavimą.

Per pastaruosius 15 metų broliai Lavrinovičiai aktyviai dalyvavo įvairiose komercinėse reklamose, visuomeniniuose ir labdaringuose projektuose.

Per keletą dešimtmečių trukusią krepšininkų karjerą jie atstovavo Lietuvai nacionalinėse ir olimpinėse rinktinėse, taip užsitarnaudami ne tik šalies sporto ambasadorių vardą, bet ir didelės dalies visuomenės pasitikėjimą bei simpatiją. Tai yra tie nuopelnai ir tie argumentai, dėl kurių mes, kaip ir daug kitų įmonių iki mūsų, reklamai pasirinko brolius Lavrinovičius.

„Telia“ besąlygiškai laikosi teisinės valstybės principų ir gerbia Lavrinovičių bei jų šeimų privatumą, todėl nevertiname tolimos šių žmonių praeities nei iš moralinės, nei iš teisinės pusės, nes už savo padarytus veiksmus jie seniai yra atlikę bausmę, susitaikę ir viešai uždarę šį klausimą su visomis pusėmis.

Bet kuriuo atveju, mes suprantame viešai keliamos temos jautrumą ir apgailestaujame, kad mūsų reklama daliai žmonių galėjo pasirodyti nepriimtina, kai kita didelė dalis visuomenės ją vertino labai teigiamai.

„Telia“ visada pasisako už konstruktyvų dialogą ir diskusijas, esame atviri skirtingoms nuomonėms, tačiau tuo pačiu metu nenorime skaldyti visuomenės savo reklama.

Todėl nusprendėme stabdyti dabartinę „Ežio“ kampaniją ir toliau besąlygiškai remti saviraiškos laisvės, moterų teisių, lygybės, įvairovės bei nediskriminavimo vertybes bei iniciatyvas.“