Jo metu buvo pristatytos grožio ir mados naujienos, rinkos tendencijos bei naujausios aktualijos.
„Kalėdinė „Polhem PR“ Press Day yra didžiausias mūsų metinis renginys, kurio metu apžvelgiame grožio, mados ir laisvalaikio sričių naujienas bei tendencijas.
Šiemet prekių ženklai ir toliau nemažai investavo į komunikaciją per nuomonės formuotojus, matomumo prasme aktyvesnės tapo klinikos, sveikatinimo priemonės – vitaminai ir papildai, taip pat maisto produktai.
Prekių ženklai ėmė labiau vertinti tęstinį bendradarbiavimą su keletu pasirinktų nuomonės formuotojų.
Lietuvos rinka maža, todėl neišvengiamai susiklosto situacija, kai dauguma prekių ženklų konkuruoja dėl tų pačių kelių pagrindinių nuomonės formuotojų eterio, o tai turi tiesioginės įtakos to žmogaus turinio įtikinamumui ir organiškumui.
Matome, jog rinka keičiasi ir ateinančiais metais iš viešųjų ryšių specialistų pareikalaus nemažai kūrybiškumo geriems rezultatams užtikrinti“, – pasakojo viešųjų ryšių agentūros „Polhem PR Lietuva“ vadovė Ugnė Petrauskaitė.
Ryškias Kalėdas švęsti atvyko Indrė Kavaliauskaitė, Ingrida Martinkėnaitė, Milita Daikerytė, Oksana Pikul, Dovilė Urbanaitė, Eleonora Sebrova, Gabrielė Martirosian, Rūta Elžbieta Mazurevičiūtė, Simona Starkutė, Neringa Čukinienė, Justina Gafarovaitė, Inga Žuolytė, Irina Cybina ir kiti.