Apkarto „TV Pagalbos“ veterinaro Pauliaus atostogos: nusileidus Lietuvoje nerado savo BMW

2019 m. rugsėjo 24 d. 12:44
Papildyta
Įspūdingos atostogos kruizu aplankant Italijos, Prancūzijos ir Ispanijos krantus „TV Pagalbos“ veterinaro Pauliaus Morkūno šeimai įsimins ne tik dėl svetur patirtų įspūdžių, bet ir dėl sugrįžus į gimtinę patirtų nemalonumų.
Daugiau nuotraukų (12)
Ieškodami patogaus sprendimo prieš skrydį į Italiją, iš kurios pajudėjo kruizinis laivas, kauniečiai savo nusprendė palikti Vilniuje įsikūrusios įmonės „UniPark“ transporto saugojimo aikštelėje.
P.Morkūno vairuojamą BMW buvo pažadėta ne tik saugoti, bet prieš šeimos grįžimą dar ir nuplauti. Tačiau Vilniuje lėktuvu nusileidęs žinomas vyras su šeima buvo priverstas išsikviesti taksi. 
Klientas daug kartų nesėkmingai mėgino išsiaiškinti, kur prapuolė jo automobilis, tačiau jam tiesiog buvo pasakyti, kad mašina „dingo“.
„Kaip atostogas gali sugadinti viena įmonė. Taigi, parskridome pirmą valandą nakties su miegančiais vaikais ant rankų. Nuėjau pasiimti savo automobilio, kurį palikau jų aikštelėje, kuri yra labai brangi (tiesiog nebuvo kur kitur).
Ten palieki mašinos rakčiukus, dokumentus ir prieš grįžtant ji dar būna nuplaunama. Grįžęs iš darbuotojo išgirdau, kad mano mašina dingo!!!
„Laukite, už 1,5 valandos atvažiuos žmogus su jūsų mašina“, – sakė jie.
Naktis, vaikai pavargę, miega ant grindų. Man ryt į darbą 8:00, žmonai irgi. Bet neturime kito pasirinkimo, tad laukiame.
2:30 val. atvyko darbuotojas be mašinos ir pasakė, kad jis „nieko nežino“. Pasiūlė rytoj paskambinti ir mums neva bus pasakyta daugiau.
Jūs juokaujate??? 3:00 val., su vaikais ant rankų į Kauną pėstute eiti?
Neturėjau kito pasirinkimo, tik važiuoti namo taksi. Kainavo 130 eur. Buvau sakęs, kad 8:00 val. mašina būtų prie durų, nes turėsiu važiuoti į darbą.
Dabar yra vidudienis ir iki šiol niekas negali pasakyti, kur yra mano mašina ir kada aš ją gausiu...
Laukite... Tokio absurdo dar niekada nėra buvę. Planuokitės atostogas su patikimomis įmonėmis. Niekada ant nieko nebambu, visko būna, bet per tiek valandų neinformuoti... Baisu“, – feisbuke rašė Paulius.
Nesulaukęs jokio atsakymo, žinomas kaunietis kreipėsi į policiją ir sakė neatsiimsęs pareiškimo, kol neatgaus automobilio.
„Aiškinsis, nes niekas neaišku“, – pareigūnų žodžius atkartojo pašnekovas. 
Naujienų portalas lrytas.lt kreipėsi į įmonės klientų aptarnavimo skyriaus atstovę, kuri patikino, kad į klientą jau buvo kreiptasi vadybininkų ir atsakė, kad plačiau situacijos komentuoti negali.
Deja, Pauliui dar niekas nebuvo paskambinęs. „Niekas su manimi nesusisiekė, niekas neskambino. Tik visą dieną prašo palaukti“, – paaiškino klientas. 
Vienintelio skambučio P.Morkūnas sulaukė tik praėjus 15 minučių po to, kai redakcija kreipėsi į įmonę ir maždaug pusvalandžiui po kreipimosi į policiją. 
Įmonės vadybininkas jį patikino, kad automobiliui pargabenti jau yra ieškomas keltas.
„Sakė, kad mašina buvo, tačiau kitoje aikštelėje. O raktų niekas neturėjo. Tik, va, kai šiandien visi pradėjo skambinti, vadovas perskambino. Neva nieko nežinojo“, – lrytas.lt sakė TV veidas. 
Netenkino būklė
BMW P.Morkūnui buvo atgabentas tik apie 17:30 val. Tačiau klientas automobilio nepriėmė, nes ant tralo pastebėjo tepalų balą. 
„Automobilis keliauja į servisą, nes atvažiavo su tepalų bala – laša tepalai“, – lrytas.lt informavo Paulius. 
P.Morkūnas patikino pageidausęs kompensacijos – užmokesčio įmonei ir taksi grąžinimo.
Naujienų portalas susisiekė su įmonės vadybininku, bendravusiu su Pauliumi. Deja, komentuoti plačiau pats atsisakė ir patikino, kad netrukus atsakymai į klausimus bus atsiųsti paštu. 
„Kaip p. Paulius Morkūnas minėjo, jis buvo užsisakęs paslaugą „Blic+“ – saugojimo metu mes pasirūpiname automobilio nuplovimu. Apgailestaujame, kad įvyko apmaudi žmogiška klaida užrašant, kada automobilis turėtų būti pristatytas atgal į stovėjimo aikštelę.
Automobilis nebuvo niekur dingęs, tiesiog buvo kitoje aikštelėje ir laukė plovimo. Be abejo, visas patirtas išlaidas p. Pauliui kompensuosime. Labai atsiprašome Pauliaus Morkūno ir jo šeimos dėl sukeltų nepatogumų“, – rašė „UniPark“ direktorė Eglė Šimkevičienė. 
Antradienio pavakarę su naujienų portalu lrytas.lt susisiekusi E.Šimkevičienė pranešė, kas pastebėta po automobilio techinės apžiūros, atliktos po pastebėto tepalų ištekėjimo. 
„Autorizuotas servisas Kaune nustatė, kad rasti automobilio trūkumai atsirado anksčiau nei jam atvykus į „Unipark“ aikštelę ar transportavimo metu“, – rašė ji.
Ketvirtadienį automobilio vairuotojas pranešė, kad pagaliau jį atgavo. 
„Po 84 valandų be automobilio, pagaliau jis pas mane... Visų pirma, labai ačiū draugams, kurie visas dienas skolino automobilius.
Išvados iš serviso tokios: automobilio rasti gedimai buvo seni. Na, deja aš jų nepastebėjau, bet gali būti, negaliu to neigti. Juk tai automobilis iš tų, kurių gedimai atsiranda dažniausiai staiga.
Situacija galėjo būti ir tokia, kad tarkim, jūs turite tvarkingą automobilį, paskolinate savo draugui, kuriam važiuojant iki parduotuvės jis sugenda. Gali taip būti? Manau, gali. Ir tikrai ne iš blogos valios...
Tačiau viso mano ieškojimo ir nepasitikėjimo „Unipark“ nebūtų buvę, jeigu bučiau su automobiliu parvažiavęs namo ir jau iš ryto pamatęs, kad bėga tepalai (nes tai galėjo atsitikti važiuojant namo pačiam).
Labai smagu, kad pati direktorė pradėjo domėtis visa situacija ir sprendė žmogiškai. Žinoma, šios istorijos nebūtų jeigu darbuotojai būtų tai darę nuo pat pradžių. Neturiu jokių piktumų prieš „Unipark“, nes pykčio aš niekada prieš nieką nelaikau. Linkiu sėkmės turėti profesionalų personalą“, – istorijos pabaigą aprašė P.Morkūnas.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.