Į prekybos centre „Europa“ pirmojo Lietuvoje koldūnų restorano „Gyoza“ prieigose vykusią spalvingą stiliaus šventę susirinko ne ką mažiau spalvingi svečiai – dainininkas Radži, šokėjas Saulius Skambinas, laidų vedėja Asta Stašaitytė, dainininkė Ingrida Martinkėnaitė, stilistė Viktorija Šaulytė, mentalistas Nicholas Kin, aktorė Lina Bražinskaitė – Tupikovskienė, renginių organizatorė Kristina Kaikarienė, numerologas Elanas Liachovičius,
šokėja Rasa Židonytė, „Sare roma“ lyderis Ištvanas Kvik, televizijos laidų vedėjas Tomas Grigaitis, vyriausioji Lietuvos ragana Vilija Lobačiuvienė, vestuvių planuotoja Agnė Martinkėnė, dizainerė Aurelija Žebuolienė, verslininkė Jolita Kuliešytė, dizainerė Gintarė Ačaitė, plaukų stilistas Karolis Murauskas, aktoriai Rita ir Marius Sekmokai, televizijos gelbėtoja Neringa Mažeikienė, drabužių kūrėja Rigonda Užpalevičienė, modelis Gabrielė Gutt, ledo skulptorius Mindaugas Tendziagolskis bei kiti.
Vakaro modeliais, šokio ritmu pristačiusiais skirtingus kolekcijos įvaizdžius, tapo „AK dance“ komandos narės, kurių performansą vainikavo su vyrams skirtais aksesuarais ant „podiumo“ pasirodęs S. Skambinas.
Šventės sumanymo įgyvendintojų įvaizdžiais tą vakarą rūpinosi visažistė Gintė Ramutytė ir Newsha meistrai.
Italų kompanijos, įsikūrusios 1977 metais ir tik prieš pusmetį pradėjusios veiklą Lietuvoje, pavadinimas kilęs iš rytų Azijoje gyvenančių mandarininių ančių Aix galericulata, tad ir kuriami grožiai dažnai pasižymi ryškiomis spalvomis ir inovatyviomis formomis bei sprendimais.
Prekės ženklo dizaineriai palaiko protingo vartojimo idėjas, tad 2017 metais išleido rankinę, sukurtą iš perdirbtų plastikinių butelių.
Tai pirmoji pasaulyje kompanija, ėmusi gaminti permatomus lagaminus, o aksesuarams kurti naudojanti patentuotą metodą, kuomet skirtingi siūleliai, apdoroti vis kitokiu būdu, audiniui sukuria 3D efektą. Prekės ženklas kuria ne tik bagažo ir kelionių reikmenis, bet ir akinius nuo saulės, kvepalus, laikrodžius, telefonus ir netgi automobilių dizainą.