Renginio metu pristatytos trys kolekcijos linijos „Safari“, „Couture“ ir „Rock“, atspindinčios tris moterų gentis. „Safari“ linijos atspalviai įkvėpti nuotykių ir safario temų, atsikartojančių ir O.Rousteingo aukštosios mados kolekcijose. „Couture“ – žymi istorines „Balmain“ mados ištakas.
Ryškūs šios linijos atspalviai skirti drąsioms moterims. Trečioji linija „Rock“ – ryški ir dramatiška. Visa kolekcija – tai dešimt atspalvių, kurie pasižymi kremine, matine tekstūra ir sodriomis spalvomis“, – pasakojo „L‘Oreal Paris“ produktų grupės vadovė Valerija Artemjeva
Naujieji lūpų dažai sudomino būrį grožiui neabejingų moterų. Kolekcija domėjosi Asta Valentaitė, Karolina Meschino, Ingrida Martinkėnaitė, Milita Daikerytė, Deimantė Kazėnaitė, Maria Randers, Inga Stumbrienė. Taip pat populiariausios grožio ir mados tinklaraštininkės iš Latvijos ir Estijos.
Vakaro metu svečiai išmėgino tris moterų gentis simbolizuojančias pramogas. Safari zonoje pozavo su tikra gyvate, Couture poilsio erdvėje išmėgino naujuosius lūpų dažus ir profesionalių visažistų pagalba kūrė naujus įvaizdžius, Rock erdvėje su 360 laipsnių kampu filmuojančia ir fotografuojančia kamera kūrė video asmenukes.
„Dirbant su „L'Oréal Paris“ komanda sukūrėme tris šeimas – tris moterų gentis, kiekviena išsiskirianti unikaliais atspalviais bei individualumu. Kiekviena Balmain moteris ras sau tobulai tinkantį atspalvį pagal savo gyvenimo būdą“, – kolekcijos idėją grindė O. Rousteingas, „Balmain“ kūrybos direktorius.
Šia partneryste „L'Oreal Paris“ pabrėžė savo kaip drąsaus, paryžietiško, chic stiliaus ženklo įvaizdį. Didesnių galių suteikimas moterims, unikali ir vienijanti modernaus grožio vizija ir prancūziška aukštoji mada yra šios kolekcijos epicentras.