„Classmed" reklama, kurioje dalyvavau kuriant grimą, skirta USA rinkai", – feisbuke džiaugėsi dainininkė Oksana Pikul-Jasaitienė.
Įvertinę savo poilsio ir miego kokybės svarbą žinomi žmonės ėmėsi pamėgto čiužinio reklamos kampanijos ir, iki šiol sėkmingai slėpę jos siužetą bei vingius, ketvirtadienį pristatė ilgai lauktą kūrybinių darbų rezultatą.
Nuotaikingos čiužinio istorijos personažais tapę Jolanta Leonavičiūtė, Žilvinas Grigaitis, Sandra Stučinskaitė, Šarūnas Munikas bei atlikėjas Grūdas sutartinai teigė, kad filmavimo rezultatas pranoko jų lūkesčius.
„Mūsų tikslas – ne jaudintis, o jaudinti", – šiuo šmaikščiu šūkiu vadovaujasi „Classmed’’ čiužinių atstovai, kurie klipą pristatė ne tik mūsų šalies, bet ir JAV rinkai.
Vaizdo klipo herojų makiažu rūpinosi Oksana Pikul-Jasaitienė bei Milita Daikerytė, operatorius ir montuotojas – atlikėjas Vudis, režisierius – Modestas Karnaševičius. Nuotaikingo filmavimo darbai vyko Vilniaus senamiesčio gatvėse, viešbučio „Stikliai" erdvėse, taip pat viename ištaigingiausių sostinės namų.
Tačiau vos tik išvydęs šį vaizdo klipą įpyko M.Petruškevičius. Pasirodo, kad be jo sutikimo vaizdelyje puikuojasi puošmenos, kurios buvo skirtos privačiai šventei.
„Negana to, kad esu pakraupęs nuo reklaminio klipo, bet ir esu šokiruotas naglumo! Mano dekoras, kuris buvo skirtas privačiam ir uždaram priėmimui, puikuojasi šioje absurdiškoje reklamoje be jokio atsiklausimo, jau nekalbu apie sutikimą. Chamizmas nestebina matant ir įspūdingą vaizdo siužetą.
Kadangi tai buvo mano autorinis darbas, dėl kurio pasirodymo vaizdo klipe reikėtų mano asmeniško sutikimo, o jo, kaip žinome, NĖRA, nes šis dekoras jau turi savo oficialų vaizdo įrašą, kuris priklauso „Flower Couture by Mantas Petruskevicius". Todėl būtų draugiškai gražu, jei jūs vietas su dekoru pašalintumėte iš šio vaizdo klipo, su kuriuo „Flower Couture" nėra susijęs.“
Susisiekus pats M.Petruškevičius neslėpė pykčio dėl neteisėtai panaudotų puošmenų.
„Mano dekoras buvo kurtas privačiai, visiškai nelietuviškai publikai, pobūvis buvo uždaras. Jie įėjo be jokio leidimo ir nufilmavo kiemą savo reklamai su mano dekoru, kuris priklauso ir žmonėms, ir man, kaip autoriui. Kodėl jis turėtų pasirodyti tokiame absurdiškame klipe, kuriame girdėti kažkokios aimanos ir čiužinių reklama? Naudoti savo dekorą niekam teisės nedaviau. Aišku, Lietuvoje įprasta, čia turime daug chamų, kurie neatsiklausia ir naudoja. Bet šiuo atveju turiu oficialų šio dekoro, šio renginio vaizdo klipą, kurį įsidėjo du pasauliniai puošybos portalai. Ir aš visiškai nenoriu, kad tai būtų naudojama kokioje nors lietuviškoje, baisioje, absurdiškoje ir žemo kalibro reklamoje“, – nepasitenkinimo neslėpė M.Petruškevičius.
Mantas svarsto, kad svarbiausia tokiu atveju – atsiklausti. O ar gausi, ar negausi sutikimo, čia jau kita kalba.
„Nesvarbu, ar čia Oksana Pikul, ar prezidentienė. Visi žmonės gyvenime kultūringai atsiklausia, o ne įsiveržia į privatų kiemą. Tai – privati „Stiklių“ nuosavybė. Tai nebuvo vieša erdvė ar gatvė. Todėl mano advokatai sukontaktuos su už tai atsakingais asmenimis. Jei būtų atsiklausę, aš jokiais būdais nebūčiau sutikęs. Nė per kur. Aš bėgu nuo vulgarumo. Mano visai kitas požiūris, kitas matymas. Nenoriu būti šalia nei tokių personų, nei tokiuose vaizdo klipuose“, – prasitarė Mantas.
Floristas plačiau papasakojo apie išskirtines puošmenas, kurioms įgyvendinti prireikė ne vienos savaitės.
„Tai buvo 10 metrų aukščio medžiai, tris savaites iš Tailando keliavusios orchidėjos. Girliandos buvo specialiai veriamos po žiedelį, o ne kokios plastmasinės. Tai buvo didelis procesas“, – apmaudą dėl panaudotos puošybos išliejo M.Petruškevičius.
Pasiteiravus, galbūt Mantas jau sulaukė atsiprašymo žinutės bent iš pačios Oksanos, vyras neslėpė: jo nebuvo atsiprašyta.
„Ne. Turbūt šita ponia įsivaizduoja, kad jai Lietuvoje viskas galima“, – pokalbį baigė floristas.