Pasak BPC atstovų, J.Sadauskienė pateikė ne visą įvykių versiją. BPC atstovų teigimu, bendravimas buvo malonus, informatyvus ir suteikė J.Sadauskienei visą reikalingą pagalbą. BPC skelbė, kad esant poreikiui, netgi galėtų išplatinti pokalbio įrašą.
Tokio BPC atsako sulaukusi J.Sadauskienė išplatino dar vieną žinią, klausdama, ar kritinėse situacijose tikrai yra tinkamas laikas klausti protokolinių klausimų.
„Nemanau, kad aš savo sieną turėčiau per daug užimti klausimams, skirtiems ne grožiui. Bet visgi, manau, kad į BPC skambinama ne maloniems pašnekesiams prie popietės arbatėlės... Natūralu, kad tokioje situacijoje kiekvienai moteriai dreba rankos ir ji patiria stresą. Ir kodėl BPC stebisi, kad aš patyriau didžiulį stresą? Tikrai operatorė buvo labai mandagi ir įvykdė, ko prašiau, pokalbį baigėme puikiai, nes aš saugiai pasiekiau magistralę su jos telefonine palyda.
Bet ne apie tai buvo mano pasisakymas FB paskyroje. Kad nebūtų erdvės viešom mano teksto interpretacijoms, aš tenorėjau, kad ji pakabėtų ant linijos, kol aš saugiai pervažiuosiu mišku 2 km.
Ar tokioje situacijoje, kai nežinai, kas gali nutikti per sekančią sekundę: ar iš to automobilio iššoks kastuvais ginkluoti personažai ir daužys man stiklą ir kai šalia yra širdininkė 76-erių mano mama, ir tai aiškiai pasakoma operatorei, yra laikas ir vieta tokiems klausimams – kodėl tas automobilis yra jums įtartinas? Kodėl aš turiu spėti tokioje situacijoje jai priminti pastarųjų dienų gražios merginos tragišką žmogžudystę dėl automobilio? Kodėl mes turėjome išgirsti, kad užimame liniją, jei esame grėsmėje? Ko reikia, kad būtų išvengta galbūt šitų protokolinių klausimų? Miške pakasto lavono ir nuvaryto automobilio?
Niekada nelinkėčiau nei vienai moteriai atsakinėti į tokius klausimus ir paraleliai projektuoti galimą įvykių eigą, atsitraukimo planą, svarstyti, kaip pačiai apsiginti ir apsaugoti savo artimą... Kur mes einame?“ – susirūpinimą problema išreiškė J.Sadauskienė.