Palydėdama paskutinį žiemos mėnesį, „Wolford“ parduotuvė savo ištikimiausius klientus ir VIP svečius pakvietė į pavasariui skirtos kolekcijos pristatymą, kuriam dizaineriai įkvėpimo sėmėsi net ir chna ornamentuose.
Tarp svečių buvo galima išvysti vestuvių organizatorę Kristiną Kaikarienę, ponią Vilmą Javtokienę (apie tai galite skaityti čia.), dainininkę Rūtą Ščiogolevaitę, modelį Simoną Starkutę, ponią Ramunę Klivičkienę, modelį Solveigą Mykolaitytę, dainininkę Ingridą Martinkėnaitę, „Modilinos“ savininkę Jolantą Sadauskienę ir kitus.
Šventinio vakaro metu kviestiniai svečiai ne tik stebėjo kolekcijos pristatymą, bet ir mėgavosi šampano taure bei gardžiais saldėsiais. Beje, ši kolekcija kviestiniams svečiams pateikė puikią idėją. Vyrai čia atrado puikių dovanų savo mylimosioms Šv.Valentino dienai, mat svečiams buvo pristatyta ir meilės dienai skirta gaminių linija. Kolekcijos nuotraukas galite pamatyti čia.
Valentino dienai skirtoje kolekcijoje karaliauja raudona ir juoda spalvos. Subtiliai seksualius apatinius puošia prancūziški nėriniai, kurie nepalieka abejingų. Prekės ženklas nesistengia bėgti paskui greitai besikeičiančias mados tendencijas.
Šie gaminami apatiniai išsiskiria kokybe, priglunda prie kūno lyg antra oda. Dalis gaminių yra nematomi, kirpti lazeriu, medžiagos nekelia alergijos.
Chna piešiniai atsispindi „Trend“ kolekcijos „Henna Sparkle“, „Night Glow“ pėdkelnėse – jos ne tik puoštos raštais, bet ir prieblandoje švyti. Tai – puiki inovacija, leidžianti būti pastebėtai ir išsiskirti iš minios.
Naujausioje kolekcijoje, kurią pristatė profesionalūs agentūros „Modilinos“ modeliai su šio prekės ženklo ambasadore Asta Valentaite priešakyje, vyravo natūralios gamtos spalvos, pasteliniai atspalviai. „Trend“ kolekciją papildo ir pėdkelnės su didelėmis skylėmis – „Patti“ pėdkelnės, kojinės, pėdutės.
„Wolford“ labai didžiuojasi ir savo kokybiškais merino vilnos gaminiais – vilna taip išdirbta, kad tampa plonesnė už kašmyrą, tinka dėvėti žiemą ir vasarą, nes turi šildomąjį ir šaldomąjį efektus. Kadangi kompanija daug investuoja į naujausias technologijas, medžiagų patvarumą ir natūralumą, žiemos sezonu drabužis jus šildys, o vasarą leis odai kvėpuoti ir apsaugos nuo perkaitimo.
Puiki naujiena ir vilnai alergiškiems žmonėms: šiuo prekės ženklu paženklinti gaminiai mezgami gaminio išorėje naudojant vilną, o vidinėje pusėje, kuri liečiasi su kūnu – medvilnę. Naujausioje kolekcijoje kiekviena dama ras apatines vilnos palaidines, puoštas prancūziškais nėriniais, besiūlius megztus gaminius: juodas ir baltas tampres, megztinius. Tikrai sau kažką išsirinksite iš basic gaminių, sužibusių pavasario spalvomis: rožinių, melsvų, tamsiai pilkų, migdolo riešuto atspalvių.
Ambasadorė šalyje tapo klasikos diva ir elegancijos ikona, stilistė Asta Valentaitė. Dėl kasdienio nepriekaištingo įvaizdžio ši tarptautinė kompanija Astą ir pasirinko atstovauti jų prekės ženklui Lietuvoje.
Kokybė, nepriekaištingas dizainas, lengva priežiūra, patogumas ir subtili prieinama prabanga – visa tai jau daugelį metų – nuo pat „Wolford“ įkūrimo 1950 metais – neatsiejami nuo šio prekės ženklo.
Ši kompanija ypač vertinama būtent dėl Europoje gaminamos produkcijos, kuri prie kūno priglunda lyg antra oda: pėdkelnių, apatinio trikotažo, kūną formuojančių apatinių ir viršutinių drabužių – čia moterys apsirengs nuo galvos iki kojų. Gaminiais prekiaujama 60-yje pasaulio šalių, kuriose įsikūrę per 260 šio prekės ženklo parduotuvių.
Prie šių kūrinių virtimo realybe kasdien dirba 1570 žmonių – būtent jie sujungia naujausias mados tendencijas, klasiką ir eleganciją į vieną bendra nepriekaištingą produktą, kurį malonu liesti kiekvienai moteriai ir vyrui.