Anot organizatorių, šis klubas buvo pasirinktas neatsitiktinai – elegantiška ir mistiška klubo „Materialistė“ aplinka išskirtinai pabrėžė aksesuarų prabangą ir padėjo atskleisti kolekcijos idėją.
„Kurdamas šią kolekciją norėjau atverti naujas duris ir surasti, kas yra už jų. O atidarę bet kurias duris pirmiausia regime tamsą. Taip kilo idėja sukurti prekės ženklą, pavadintą „THE DARK“, – teigė papuošalų autorius.
Į renginį galėjo patekti tik 250 norinčiųjų – vieni gavo intriguojančius kvietimus, linkinčius savo šešėlį palikti namuose ir švęsti „Materialistėje“. O kiti, vedami smalsumo, galėjo susisiekti specialiu numeriu ir pasiimti juodas, specialiai tam vakarui sukurtas apyrankes, kurios ir buvo bilietas į vakarą.
Svečiai paisė kvietime nurodyto aprangos kodo – puošėsi juodai.
Išskirtinių papuošalų apsuptyje susirinkusieji linksminosi pagal Justy, Kidman, Gintės Sičiūnaitės grojamą muziką.