Mados šou svečių akys krypo į seksualiąją Dianą Martinėlę

2015 m. balandžio 9 d. 21:57
lrytas.lt
Ketvirtadienį kviestinė publika susirinko į Teatro areną, kad įvertintų dizainerės Dianos Vapsvienės moteriškų drabužių linijos „V.Desire“ naujausią kolekciją. „Moteris kaip stirna“ – taip kūrėja pavadino antrąją autorinę kolekciją.
Daugiau nuotraukų (1)
Vos prieš metus mados pasaulyje debiutavusi Diana greitai tapo garsenybių numylėtine. Todėl pamatyti naujausių „V.Desire“ kūrinių susirinko pilna arena.
Pernai ant podiumo jos pirmąją kolekciją demonstravo būrys žinomų moterų. „V.Desire“ ambasadorėmis jau yra tapusios atlikėjų prodiuserė Neringa Zeleniūtė, krepšininko Arvydo Macijausko žmona Viktorija Macijauskienė. Šiemet kolekcijos „Moteris kaip stirna“ veidu pasirinkta stilistė Agnė Gilytė.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.