Žinomos moterys domėjosi lietuviškos mados naujienomis

2015 m. kovo 26 d. 10:05
lrytas.lt
Trumpai veikiančios momentinės parduotuvės (angl. Pop-up store) – pasaulyje itin populiarus pasirinkimas tarp mados kūrėjų. Savo ištikimas bei naujas klientes į tokio tipo parduotuvę Vilniaus senamiestyje pakvietė ir „AiMi“ kūrėja Aida Milašiūtė-Einorė.
Daugiau nuotraukų (1)
Momentinės parduotuvės, veiksiančios iki balandžio 3 dienos, atidaryme apsilankė žinomos moterys: verslininkė, salono „Pudrinė“ bendraturtė Neringa Čebatorienė, aktorė Justė Zinkevičiūtė, žurnalistė, rašytoja Laisvė Radzevičienė, modelis Kristina Martinaitė ir kitos.
Atidarymas virto smagiu vakarėliu, moterys ėmė matuotis drabužius, netikėtai įvyko improvizuotas kolekcijos pristatymas, kurį lydėjo juokas ir puikios emocijos. Momentinė parduotuvė įsikūrusi kvepalų parduotuvės „Private Label“ patalpose, tad netrukus moterys ėmė dairytis ir naujų aromatų.
Nors prekės ženklas „AiMi“ Lietuvos mados rinkoje dar naujokas, jis jau spėjo suburti gausų ratą gerbėjų. Mat jų drabužiai – moteriškumą pabrėžiantys, tačiau nevaržantys judesių rūbai, skirti aktyviai gyvenančiai moteriai. Naujoje kolekcijoje, kurios veidu tapo žavioji šuolinininkė į aukštį Airinė Palšytė, vyrauja universalūs, laisvai krentantys, patogūs rūbai, tačiau taip pat galima atrasti apdarų iškilmingai progai ar scenai.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.