„Atšvaitus nešioja ne visi. Vaikai dažnai juos pameta, ir kai ateina vakaras, keliauja be jų. Nutarėme pasiūlyti paprastesnį būdą, kaip apsaugoti tamsoje vaikštančius pėsčiuosius. Specialia šviesą atspindinčia plėvele dekoruojame viršutinius drabužius. Toks atšvaitas niekada nepasimeta, o tai pat ir pagyvina viršutinius mažųjų apdarus. Šiuos šviesą atspindinčius ženkliukus dedame nemokamai“, – akcijos aktualumą atskleidė jos iniciatorės daugiavaikių šeimų asociacijos „Mes“ vadovė Jurgita Pocienė.
Pirmieji akcijos „Būk matomas su žvaigžde“ ambasadoriai: buvęs krepšininkas Matas Niparavičius bei atlikėja Augustė Vedrickaitė.
„Siūlome prisijungti ir kitiems, sukurti savo simbolį, kurį bus galima pristatyti kaip savo asmeninį atšvaitą. Tokiu būdu gerbėjai galės dėtis būtent mūsų sukurto dizaino atšvaitus tapdami saugūs ir matomi tamsiame kelyje“, – pasakojo Matas Niparavičius.
Jis ketvirtadienio vakarą garsenybes sukvietė į viešbučio „Šarūnas“ barą „Stars and Legends“ sukvietė garsius bičiulius, kurie neabejingi vaikų saugumui kelyje. Į buvusio krepšininko surengtą vakarėlį atvyko ne tik pramogų pasaulio žvaigždės, bet ir krepšinio komandos „Lietuvos rytas“ žaidėjai.
Visi jie domėjosi nauja socialine akcija, aiškinosi galimybes prie jos prisijungti.
Tačiau garsenybes domino ne tik atšvaitai. Visų akis traukė dainininkė Natalija Bunkė. Ji į renginį atėjo pakeitusi šukuoseną. Jos bičiuliai ir gerbėjai jau įprato dainininkę matyti ilgais tiesiais plaukais. Todėl smulkios garbanos atrodė kiek neįprastai, užtat puikiai. Aplinkiniai negailėjo moteriai komplimentų.