Parduotuve tai pavadinti sunku: rugsėjo 24-ąją atidarytas „House of Naive" - tai idėjų, iniciatyvų ir kūrybiškumo inkubatorius. Šis projektas yra naivių minčių namai, kuriuose industrinis dizainas susijungia su maistu bei mada. Šis prekinis ženklas tampa išskirtiniu Domanto šokolado produkcijos ambasadoriumi, tačiau tuo pačiu metu vysto savo unikalias produktų grupes, kurių idėja atitinka kelis svarbius kriterijus.
Parduotuvė pristato kelias prekių kategorijas:
Drabužiai. Dizaineriai ypatingą dėmesį skiria medžiagų ir pasiuvimo kokybei, o ramios spalvos, aiškios linijos ir funkcionalumas yra trys pagrindiniai kriterijai.
Avalynė. Odinė sentimentali avalynė, kai patogumas susitinka su estetika.
Šokoladas. Niekur kitur pasaulyje nepristatyti „Chocolate Naive" gaminiai, gimę iš eksperimentinių partijų, naujų ir beprotiškų skonio idėjų.
Per parduotuvės atidarymo vakarėlį D.Užpalis pažadėjo savo bičiuliams ir klientams, kad tai - tik pradžia. Pasak jo, artimoje ateityje bus pristatytos stalo indų, aksesuarų kolekcijos bei kiti projektai.