Į J.Sadauskienę jau kreipėsi trys vaikinai, kuriems kilo įtarimas, ar pasiūlymas dirbti su pasaulinio garso mados namais nėra pramanas. Pasak Jolantos, įtarimas turėtų kilti iš karto, nes klausimai anketose susiję su seksualiniu vaikinų gyvenimu.
Ką įtaria „Modilinos“ įkūrėja?
„Nieko neįtariu – tiesiog kažkoks neaiškus ir labai bjaurus projektas. Dabar tik prašau atsiliepti neva „Calvin Klein“ pasiūlymą gavusius asmenis, nes bijau, kad vaikams iškilusi didžiulė grėsmė, - jaudinosi J.Sadauskienė. - Aišku, mane tam tikra prasme džiugina, kad mūsų ženklu naudojamasi – tai liudija apie kokybę, kurią sukūrėme per 17 darbo metų, bet šį kartą peržengtos visos ribos. Be to, neteisėtas ženklo naudojimas – nusikaltimas“.
Kaip žinoti, ar pasiūlymas rimtas?
Pasak J.Sadauskienės, tokie pasiūlymai ateina ne iš privataus asmens elektroninio pašto dėžutės, o jei žinia pasirodo socialiniame tinkle „facebook“, paskyra taip pat turi įmonę liudijančius rekvizitus.