Kai iš Baku atskriejo gūsis susižavėjimo, Edita juokėsi, kad į antrąją parodą tikrai vyks ir būtinai apsiaus aukštakulnius. Dėl paprastos priežasties – ji kitokiais bateliais nevaikšto. Be to, aukštakulniai sukuria puikią nuotaiką ir suteikia drąsos.
Antra paroda greičiausiai bus rengiama, nes ši sukėlė didžiulį susidomėjimą ir netrukus keliaus į Iraną.
Editos darbai taip toli nukeliavo dėl atsitiktinės pažinties. Prieš porą metų azerbaidžanietis tapytojas ir galerininkas Mamedas Dadašas lankėsi Vilniuje ir užsuko į E.Suchockytės galeriją. Ji išgėrė kavos, jis – arbatos ir sutarė ateityje bendradarbiauti.
Kai jau gavo realų kvietimą, Edita sukūrė visą ciklą naujų darbų. Sava stilistika, tačiau įliejo rytietiškų motyvų.
Kuriam laikui buvo itin panirusi į rytietišką temą – perskaitė krūvą knygų, peržiūrėjo kalną vizualaus meno. Nusprendė, kad kilimų grožiu garsėjančiam kraštui tiks darbai su kaligrafiškai išraitytais rašmenimis.
„Matyt, pataikiau, nes parodos atidarymo šventę transliavo pagrindinės šalies televizijos, buvo didžiulis susidomėjimas. Net pati stebiuosi, kaip paprastai užsimezga ryšiai. Dar akimirką buvau susimąsčiusi, kad tikra avantiūra siųsti daugybę savo darbų beveik visiškai nepažįstamam žmogui!“ – džiaugiasi Edita.
Gal ji ir liks toje gražioje „Tūkstančio ir vienos nakties“ pasakas primenančioje atmosferoje – kurs rytietiška tema?
Pasigilinti įdomu, gražu, prasminga, juolab kad Edita augina dešimtmetę dukrą Marleną, kurios susilaukė su vyru iš Jordanijos, tačiau pajuokavo, jog rytietiškai temai pakako septynerių metų santuokos su juo ir pastarosios parodos.