Jam pritarė ir atlikėja Giedrė Balutytė. Ji, ant scenos kviesdama savo dukrą Augustę, pasidžiaugė, jog, turėdama tokias puikias, šalia augančias būsimas moteris - savo atžalas, gali joms diegti visas socialines vertybes.
12 metų, 1 mėnuo ir 11 dienų – tiek laiko praėjo nuo pirmosios kompanijos „Avon“ organizuotos akcijos, skirtos kovai su krūties vėžiu. Prie moteriškos ir jautrios misijos prisijungęs „La Crepe“ jau antrus metus iš eilės savo restoranuose vykdė socialinę akciją „Rožinis grožio kąsnelis“, kurios metu buvo renkamos lėšos krūties vėžiu sergančioms moterims.
Šiais metais akcijos metu parduota beveik 2400 specialiu akcijos ženklu pažymėtų patiekalų. 5 proc. nuo surinktos sumos penktadienio vakarą vykusiame renginyje buvo perduoti Vilniaus universiteto onkologijos institutui.
„Džiugu matyti tiek susirinkusių ir besišypsančių veidų, kurie rodo, kad tai, ką darome – tikslinga. Šis projektas jungia tris svarbius moterims dalykus: grožį, mitybą ir sveikatą, taigi ir akcijos pavadinimas „Rožinis grožio kąsnelis“ atsirado neatsitiktinai. Žvelgiant į šių metų rezultatus matome, kad moterims rūpi jų sveikata, o vyrams – jų brangiausias turtas – jų moterys, todėl labai džiaugiamės visomis surinktomis lėšomis“, – susirinkusiuosius pasveikino ir padėkos žodį tarė UAB „Amber Food“ atstovė Natalija Juralevič, kuri ir perdavė simbolinį paramos voką Vilniaus universiteto Onkologijos instituto I onkochirurgijos skyriaus vedėjui prof. Valerijui Ostapenko.
Pasak profesoriaus V. Ostapenko, socialinių akcijų nauda yra ypatingai didelė: „Turbūt jau nesuskaičiuočiau, kiek naudos Vilniaus universiteto onkologijos institutui davė tokių akcijų metu gauta parama. Moterys – mūsų gyvenimo grožis, tačiau reikėtų nepamiršti tą grožį ir puoselėti – skirti minutę laiko ir apsilankyti pas gydytoją. Juk tam, kad galėtume savimi pasirūpinti, turime ir žinoti, kas su mumis negerai”, – susirinkusiems prevencijos būtinumą priminė prof. V. Ostapenko.
„Rožinio grožio kąsnelio“ partnerių kompanijos „Avon“ viešųjų ryšių atstovė Vytautė Žalytė renginio metu priminė, kad padėti vėžiu sergančioms moterims galima įvairiai: skatinti moteris nepamiršti laiku tikrintis, dalyvauti socialiniuose projektuose arba įsigyti specialių „Rožinio kaspino“ gaminių, už kuriuos gautas pelnas skiriamas krūties vėžio prevencijai ir gydymui Lietuvoje. „Kiekvienas partneris, kiekvienas nupirktas „Rožinio kaspino“ gaminys suteikia dar didesnę viltį, jog galėsime padėti daugiau žmonių,“ – sakė V. Žalytė.
Socialinių akcijų, skirtų krūties vėžio prevencijai ir gydymui būtinumą rodo pasaulinė statistika: kasmet diagnozuojama daugiau nei milijonas piktybinių krūties navikų – tai dažniausia moterų mirčių nuo vėžio priežastis. Lietuvoje kasmet krūties vėžio diagnozę išgirsta apie pusantro tūkstančio moterų: net ir žinodamos, kad ankstyva krūties vėžio diagnostika lemia gerus gydymo rezultatus, profilaktiškai pasitikrinti ateina tik kas trečia.
Pasak N. Juralevič, „Rožinio grožio kąsnelio“ akcijos metu surinktos lėšos suteiks galimybę ne vienam šimtui Lietuvos moterų laiku išsitirti dėl krūties vėžio, kadangi liga gali slėptis nesukeldama skausmo ar nemalonių pojūčių. Tai tik įrodo, kad prevencija šiai ligai – ypač svarbi.
Renginyje pasirodė atlikėja Girmantė Vaitkutė su grupe, vyko drabužių kolekcijos pristatymas, kurio metu pasirodė Lietuvos vaikų ir jaunimo centro šokėjos. Netrūko ir kitų užsiėmimų: dalyviai vaišinosi prancūziškais, rožinės spalvos skanumynais „Macarons“, laimės bei prizų ieškojo „Laimės sausainukuose“, taip pat – galėjo prisidėti prie krūties vėžio prevencijos ir paaukoti, pirkdami „Rožinio kaspino“ produkciją.