Pramogų pasaulio atstovė ne tik negavo reikalautų 40 tūkst. litų, bet dar privalės sumokėti blynines valdančiai Kauno bendrovei „Amber Food“ 3,9 tūkst. litų bylinėjimosi išlaidas.
Triukšmas kilo po „La Crepe“ atidarymo šventės, kuri 2011 metais įvyko Vilniuje.
Fotografai įamžino buvusią realybos šou „Baras 2“ dalyvę, kepančią blynus.
Vėliau ji pasipiktino, blyninės valgiaraštyje išvydusi savo nuotrauką.
„Niekas manęs neinformavo apie tai, kad nuotrauka bus publikuojama komercinės reklamos tikslais“, – teisme tvirtino Skaiva.
S.Jasevičiūtė tikino patyrusi turtinę žalą, nes jei ir būtų sutikusi reklamuoti blynelius, prašytų už tai 40 tūkst. litų.
S.Jasevičiūtės ieškinį atmetęs Kauno apylinkės teismas pareiškė, kad tarp jos ir verslininkų nebuvo sudaryta sutartis dėl „Amber Food“ produktų reklamos, iš anksto neaptarta konkreti pinigų suma, kurią galėtų gauti Skaiva iš blyninių tinklo.
S.Jasevičiūtė neplanavo sudaryti sutarties ir negalėjo tikėtis gauti pajamų už reklamą.
Todėl negautos pajamos negali būti vertinamos kaip patirti nuostoliai.
„Žalos dydis grindžiamas tik hipotetiniais teiginiais“, – tvirtino teisėja Edita Šliumpienė.
UAB „Amber Food“ rinkodaros vadovė Lina Nikonovaitė kaltinimus neteisėtu Skaivos Jasevičiūtės atvaizdo naudojimu pavadino apmaudžiu nesusipratimu, kuris apkartino abiejų pusių santykius.
„Nemalonu, kad įmonės vardas buvo minimas tokiame neigiamame kontekste – tai daro žalą ne tik „Amber Food“ reputacijai, bet ir tiesiogiai įmonės verslui. Savo restoranuose nuolat organizuojame koncertus, renginius, todėl dažnai tenka bendradarbiauti su žinomais Lietuvoje žmonėmis, bet iki šiol niekada nebuvo iškilę nesklandumų, – sako ji. – Šios bylos metu nuolat buvo pabrėžiama, kad, žinomo žmogaus atvaizdas ir vardas mums galėjo atnešti papildomos ekonominės naudos, bet mūsų turimi duomenys rodo ką kitą: pakeitus „Skaivos lietinio“ pavadinimą, šio blyno pardavimai 2013 metais, lyginant su 2012, padidėjo tris kartus“.