Tiesa, fotografai į salono vidų neįleidžiami. Jame teisę fotografuoti turėjo tik „Aprangos“ grupės pasamdytas fotografas. Toks pageidavimas atėjo iš „Burberry“ atstovybės Londone. Kaip ir daugiau reikalavimų. Net vieno kąsnio sumuštiniai svečiams buvo kruopščiai matuojami centimetrais, kad atitiktų reikiamas normas. Įvardinta, kiek žmonių atidarymo metu turi tilpti į 1 kv.m.plotą. Visa tai tam, kad prabangios parduotuvės atidarymo metu svečiai jaustųsi kuo patogiau.
Pagal franšizės sutartį „Aprangos“ grupės atidarytas salonas yra 260 kv.m. ploto. Prabangos prekių gerbėjai Didžiojoje gatvėje įsikūrusiame butike ras moteriškų ir vyriškų drabužių, avalynės, rankinių, aksesuarų liniją. Parduotuvėje prekiaujama „Burberry Brit“, „Burberry London“ kolekcijų apdarais. Parduotuvės koncepciją sukūrė „Burberry“ kūrybos direktoriaus Christopheris Bailey. Joje justi britiška dvasia.
„Prabangos prekių verslas buvo pirmasis, kurį pakirto pasaulinė ekonominė krizė. Tačiau jis pirmasis po jos ir atsigavo. Maždaug prieš dvejus metus sugrįžome į ikikrizinį prabangos prekių pardavimo lygį. Šiuo metu mes turime vienus geriausių rezultatų prabangos prekių versle. Tiesa, tokie rodikliai yra visame pasaulyje. Galiu teigti, kad šiuo metu prabangos prekių verslas išgyvena pakilimo laikotarpį. O tai susiję ir su nauja pirkėjų karta – turtuolių iš Azijos šalių antplūdžiu“, – portalui lrytas.lt rudenį yra sakęs „Aprangos“ grupės generalinis direktorius Rimantas Perveneckas.
„Aprangos“ grupė Baltijos šalyse iš viso atidarė tris „Burberry“ prekės ženklo parduotuves – Taline, Rygoje ir Vilniuje. „Burberry“ prekės ženklas įkurtas 1856 m.
Šiuo metu „Aprangos” grupė Baltijos šalyse valdo 148 parduotuvių tinklą: 92 - Lietuvoje, 41 – Latvijoje ir 15 - Estijoje.