Netikėtam britų tenoro jausmų proveržiui prieš keletą metų Vroclave įtakos turbūt turėjo premjeros jaudulys ir pats muzikos kūrinys „Otelas“, kuris yra labai dramatiškas.
„Otelo ir Dezdemonos duetas jaudina žiūrovus visais laikais, – kalbėjo Nomeda, apstulbinta kolegos bučinio. – I.Storey atvykti į Vilnių pradėjau kalbinti jau prieš porą metų. Nors tokių žvaigždžių grafikas suplanuotas keleriems metams į priekį, jis sutiko atvykti, ir tik todėl, jog Izoldos vaidmenį dainuosiu aš.“
Žinomų dainininkų pasirodymas Vilniuje vainikuos Lietuvos pirmininkavimo Europos Sąjungos Tarybai pabaigą. Ta proga pirmą kartą Lietuvoje bus atliktas kompozitoriaus Richardo Wagnerio operos „Tristanas ir Izolda“ II veiksmas.
Britų tenoras Vilniuje viešės pirmą kartą. Kadangi svečias domisi fotografija, iš anksto pareiškė norįs po koncerto pasivažinėti po naktinį Vilnių ir padaryti nuotraukų.
Gerai, kai užsimezga abipusis ryšys tarp kolegų, kaip Nomedai nutiko su I.Storey. O ką daryti, kai tarp kolegų tvyro šaltukas?
Tuomet tenka gudrauti, nes iš tiesų būna ir išvaizda, ir charakteriu nepatrauklių partnerių, o žiūrovas turi to nepastebėti.
Tokiais atvejais N.Kazlauskaitė-Kazlaus kviečia kolegą puodelio kavos – aptaria dainavimo ir vaidybos niuansus. Kai kada tokiam „sudėtingam“ partneriui dainininkė pasiūlo vietoj meilės duete būtino bučinio tik apsikabinti ir mąsliai pažvelgti į tolį...
„Tenka net paflirtuoti su kolega, kad scenoje galėtume puikiai atlikti savo darbą. Bet uždangai nusileidus dalykiškai atsisveikinu ir neriu savais reikalais – praleidžiu net kolegai pažadėtą vakarienę restorane, jeigu nebenoriu bendrauti asmeniškai“, – prisipažino Nomeda.
Kam dėti tiek pastangų – stengtis sukurti tinkamą emocinę nuotaiką net užkulisiuose?
Nomeda visuomet vadovaujasi taisykle: scenoje kiekvieną kartą reikia atsiduoti ir atsiverti šimtu procentų, nes tai pagarba žiūrovui. Publika po spektaklio ar koncerto turi išsinešti puikų įspūdį.
„Kaip ir bendraujant su šeimos nariais, artimais draugais, reikia nuoširdžiai atsiverti, kad susitikimas būtų reikšmingas. Scenai tai privaloma, nes tik tuomet užsimezga stebuklingas ryšys tarp artistų ir publikos“, – teigė Nomeda.
Atidžiai bendrauti dainininkė stengiasi ir su savo trejų metų dukra Odabella. Pavyzdžiui, retai prie dukters naudojasi mobiliuoju telefonu – renkasi laidinį. Mano, kad taip sveikiau.
Mažoji, pamačiusi mamą televizoriaus ekrane, kai ji dirbo projekto „Auksinis balsas“ komisijoje, jau sakė savo nuomonę apie dainavimą ir apdarus. Todėl atlikėja puošdamasi stengiasi patikti ir dukrai.
„Tristano ir Izoldos“ įvaizdį jai kūrė profesionalai – mados namų „Cantas“ dizaineris Egidijus Sidaras pasiuvo suknelę, o gemologė Alma Dūdienė sukūrė papuošalus iš briliantų, akvamarinų ir safyrų.
Apdaro ir brangiųjų akmenų derinys itin tinka operai, kurios veiksmas rutuliojasi naktį. Akvamarinas turi stiprią energetiką, dėl savo spindesio dar laikomas žydruoju briliantu. Papuošalai buvo derinami prie tviskančio suknelės audinio.
„Kiekviena premjera yra šventė klausytojams ir man pačiai – štai kodėl taip stropiai ruošiuosi“, – sakė N.Kazlauskaitė-Kazlaus.
Sėkmingam solistės įvaizdžiui įtakos turi ne tik graži, patogi suknelė, puošmenos, bet ir kvepalai. Operos dainininkė dievina mados namų „Chanel“ kvepalus „Coco Mademoiselle“.
„Kvepinuosi jais gausiai – per kiekvieną pauzę ir pertrauką. Gerai, kai kas nors užkulisiuose perspėja, jog tikrai jau justi aromatas, nes aš jų nejaučiu – sako, kad tai tau tinkančių kvepalų savybė. Dabar jau pradedu eiti iš proto ir dėl kito „Chanel“ aromato – „Coco Noir“, – pasakojo Nomeda.
Puikios, įkvepiančios išvaizdos pavyzdys jai – 87-erių bičiulė milanietė Maria. Kažkada Italijoje paplūdimyje atsitiktinai susipažinusi su ja ir jos šeima, Nomeda įgijo ištikimą gerbėją ir palaikytoją.
Jei reikia dirbti Milane, lietuvė kviečiama apsistoti ten gyvenančios šeimos namuose.
Artistę stebina, kad namų šeimininkė visuomet būna su šukuosena, pasipuošusi puikiais šilko, kašmyro kostiumėliais, avi aukštakulnius. Svarbiausia, Nomedą žavi garbaus amžiaus bičiulės jaunatviška dvasia ir noras viskuo domėtis.
„Tad kiekvienam vaidmeniui turi įtakos paties artisto patirtis, pažintys ir įspūdžiai“, – įsitikinusi artistė.
Daivos Kaikarytės tekstas, Ramūno Danisevičiaus nuotr., Egidijaus Sidaro drabužiai (mados namai „Cantas“), Vilmos Garliauskienės makiažas, Rimos Jankauskienės šukuosena („RJ Hair Culture“), „Alma juvelyrika“ papuošalai, fotografuota Vilniaus restorane „Terrano“.