„Nesame girdėję, kad nepadėjo, kad niekas nepasikeitė. Pagal kainą, kuri tikrai nėra didelė, supranti, kad čiužinukas „dirba“ visais 200 procentų“, – taip reklamuojamą čiužinį nuo praėjusios žiemos vaizdo klipe giria žinomi Lietuvos sportinių šokių šokėjai, choreografai G. ir T. Slausgalviai.
Iš gerokai papilnėjusių Gintarės kūno formų matyti, kad moteris reklamoje filmavosi ne pirmą mėnesį besilaukianti kūdikio.
Nors šių metų gegužės 27-ąją kaunietė pagimdė pirmagimę dukterį Vakarę, pasenęs vaizdo klipas rodomas iki šiol.
Tai vieniems televizijos žiūrovams kelia šypseną, kiti svarsto, ar šokėja vėl laukiasi.
Treti, kurie galbūt pro ausis praleido žinią apie tai, kad šokėja jau augina mergaitę, stebisi, kad kaunietės nėštumas pernelyg užsitęsė. Šokėjas T. Slausgalvis mano, jog ši reklama atsilieka nuo realaus gyvenimo, tačiau dėl to priekaištų čiužinių pardavėjams ar vaizdo klipo kūrėjams neturi.
„Kai maždaug prieš pusmetį filmavomės reklamoje, Gintarė laukėsi. Ji pradėta rodyti, kai žmona dar buvo nėščia, ir sukama ligi šiol, nors mūsų kūdikiui jau eina trečias mėnuo.
Kiek dar laiko būsime ekrane, priklauso nuo reklamos užsakovų, su mumis dėl to tartasi nebuvo. Tačiau neprieštaraujame, kad Gintarė ir toliau būtų rodoma nėščia“, – sakė T. Slausgalvis.
Čiužinius pristatančios bendrovės „Studio Moderna“ rinkodaros vadovė Deiminta Keršytė neslėpė, jog tai, kad reklamos veidu tapusi nėščia G. Slausgalvienė netrukus pagimdys, filmuojant vaizdo klipą nebuvo akcentuojama.
„Tai – produkto, o ne kūdikio besilaukiančios moters reklama. Nutraukti jos dėl nusifilmavusios moters išvaizdos pokyčių nesirengiame. Ji bus transliuojama tiek, kiek numatyta“, – sakė D. Keršytė.
Čiužinius parduodančios bendrovės atstovės tvirtinimu, jeigu reklamoje nusifilmavę žmonės pakeistų plaukų spalvą ar šukuoseną, vaizdo klipo transliacija dėl to stabdoma taip pat nebūtų.