Tačiau Gediminas su savo gyvenimo drauge Daiva iš tikrųjų buvo suplanavę
tokią pramogą - šuolį parašiutu.
„Tačiau artinantis lemtingai dienai pradėjau dvejoti - apėmė baimė“, -
prisipažino G. Šeduikis.
Ji sustiprėjo po internete stebėto oro karaliumi tituluojamo Felixo
Baumgartnerio misijos „Red Bull Stratos“. Neseniai ekstremalas
stratosferos balionu pakilo į 39 tūkstančių metrų aukštį - gerbėjai
stebėjo kvapą gniaužiantį laisvą kritimą.
Tad Gediminas atidėjo pramogą vėlesniam laikui. Jo draugė šoktų kad ir
rytoj.
Tai kas baisiau - premjera ar šuolis parašiutu?
Tai skirtingos sferos, bet nerimas - panašus.
„Kaip ir daugelis iš pradžių maniau, kad operetė - lengvas žanras.
Štai drama atrodo kur kas sudėtingiau ir vertingiau. Tačiau pradėjęs
statyti Johano Strausso „Šikšnosparnį“ suvokiau, kad komišką dalyką
sukurti - o dar nebanaliai - kur kas sunkiau. Nors patirties jau
turėjau po rudenį Kauno muzikiniame teatre pristatytos premjeros „Čigonų
baronas“, - dalijosi mintimis G. Šeduikis.
„Šikšnosparnis“ didžiausioje šalies scenoje statomas po 32 metų
pertraukos. Režisierius žada nenutolti nuo XIX amžiaus pabaigos, XX
amžiaus pradžios atmosferos.
„Bet bandome pajudėti iš mirties taško, muziejinio, istorinio,
naftalininio įvaizdžio. Tikrai nenoriu sulaužyti operetės grožio -
tiesiog nupūsiu dulkes ir pažvelgsiu į ją šių dienų akimis“, - tikino
kūrėjas.
Kad naftalino nebus nė kvapo, žada Gedimino pakviesta kostiumų kūrėja -
dizainerė Agnė Kuzmickaitė.
Jis tikrai ja nesusižavėjo išvydęs jaunos kūrėjos ženklu tapusius
drugelius. Gediminas apie juos net negirdėjo - jam labiau rūpėjo Agnės
patirtis dirbant su teatro režisieriais.
Visgi drugeliai puoš ne vieną „Šikšnosparnio“ kostiumą. Juolab, kad
pačiame kūrinyje yra drugelio motyvas - vienas pagrindinių veikėjų
Gabrielis fon Aizenstainas karnavalo metu buvo persirengęs drugeliu.
Ar nebus gaila premjerai aukoti naujametinio vakaro?
„Menininkams tokios šventės neegzistuoja. Darbas ir yra šventė.
procesas alinantis, bet vaisiai saldūs“, - nenusimena režisierius.