Pratęsiant ilgai trunkantį bendradarbiavimą su šiais italų
mados namais, amerikiečių dainininkę naujosios reklamos kampanijos
nuotraukoms fotografavo Mertas Alasas ir Marcus Piggott,
kurie įamžino ją nespalvotuose kadruose, stovinčią –
demonstruojančią liekną figūrą – ir sėdinčią ant kėdės
krašto.
„Madonna yra vienas tikrųjų „Versace“ simbolių“, –
sakoma Donatellos Versace pareiškime.
„Nepaprastai džiaugiuosi, kas mano draugė ir įtakingiausia
... artistė yra „Versace“ „veidas“ 2015-ųjų pavasariui“,
– sakė dizainerė.
Lazeriu pjaustytos odos suknele vilkinti Madonna degančiomis
akimis žvelgia į žiūrovą, jos veidą rėmina šviesios sruogos,
puošusios ir ankstesnius „Versace“ „veidus“, nuo Lady Gagos iki Christinos Aguileros.
Madonna šio prabangaus prekės ženklo reklamose pasirodo jau
ketvirtą kartą nuo 1995-ųjų ir šį sezoną perima estafetę iš
Lady Gagos.
Kontraktas su „Versace“ eina įkandin Madonnos nuotraukų
žurnalo „Interview“ gruodžio numeryje, kurioms ji pozavo niekuo
nepridengusi krūtinės ir kurios buvo įvertintos labai palankiai,
kaip vyresnių nei 50 metų moterų įgalinimo aktas.
Tačiau Malavyje, kur Madonna neseniai buvo paskirta geros valios
ambasadore ir iš kur yra kilę du jos įvaikiai, kai kas dėl tų
nuotraukų pasijuto nejaukiai.
Ši Pietų Afrikos valstybė, kurioje gyvena 16 mln. gyventojų,
yra itin konservatyvi ir religinga.
„Jai reikia sušvelninti savo įvaizdį, jei ji nori atstovauti
Malaviui“, – sakė žmogaus teisių gynimo aktyvistas Billy Mayaya.