Reklamos klipą kaip netinkamą atmetė „Super Bowl“ transliuotoja „Fox“ televizija.
Provokuoti mėgstantys „SodaStream“ gamintojai ne pirmą kartą bando prasimušti į vieną žiūrimiausių JAV transliacijų – „Super Bowl“ vadinamas amerikietiškojo futbolo finalo rungtynes. Reklamos sekundė per sekmadienį vykstantį „Super Bowl“ reginį yra viena iš brangiausių pasaulyje.
Už 30 sekundžių klipą verslininkai pakloja daugiau negu 3,5 milijono JAV dolerių.
Užtat „Super Bowl“ transliaciją stebi įspūdingas žiūrovų skaičius - rekordas pasiektas 2011 metais, kai 111 milijonų žmonių JAV stebėjo „Pittsburgh Steelers“ ir „Green Bay Packers“ rungtynes. Tokio žmonių dėmesio nebuvo sulaukusi jokia kita televizijos transliacija per visą JAV istoriją.
Pernai šį sporto mačą žiūrėjo 108,4 milijono amerikiečių.
Televizijos „Fox“ atstovai tikisi, kad šiemet bus pasiektas naujas visų laikų žiūrimumo rekordas.
Kai kurios verslo kompanijos šiam renginiui kuria specialius reklaminius klipus, į kuriuos investuoja milijonus dolerių, o reklamų kūrėjai pribloškia išmone, naudoja naujausias technologijas ir samdo Holivudo garsenybes. Žinoma, nė vienas „Super Bowl“ neapsieina be „Pepsi“ ir „Coca-cola“ reklamos.