Nuo euforijos ir džiaugsmo iki negailestingos kritikos – būtent taip atrodė pirmoji laida, kurią žiūrovai išvys jau šį vakarą.
Derybų sukelta įtampa prakaituoti vertė ne tik dalyvius, bet ir „ryklius“. Juk pastarieji rizikuoja savo pinigais, todėl yra pasiryžę investuoti tik ten, kur mato visokeriopą ateities perspektyvą.
Būtent todėl įtikinti „ryklius“ nebuvo taip paprasta. Idėjas pristatantis projekto dalyviai turėjo tik 10 minučių parodyti, jog yra verti investicijų. O „rykliai“ per šį laiką turėjo apsispręsti, ar verta rizikuoti savo asmeniniais pinigais ir investuoti.
Penkiais projekto „rykliais“ tapo tie, kurių vardai skamba ne tik Lietuvoje, bet ir visame pasaulyje. Jų patirtis įkvepia, o sėkmė kalba pati už save.
Tai – „Kilo Health“ įkūrėjas Tadas Burgaila, advokatų bendrijos „Walless“ vadovė Dovilė Burgienė, „Eika“ įkūrėjas ir valdybos pirmininkas Robertas Dargis, „East West Agro“ generalinis direktorius Gediminas Kvietkauskas ir multimilijoninio startuolio „CUJO AI“ įkūrėjas, „ryklys“ Einaras Gravrock.
Šiuos „ryklius“ dalyviai įtraukė į pirties procedūrą, išsiaiškino, iš kur buvo pirkti jų drabužiai, nustebino muzikiniu traktoristų verslo prisistatymu bei kitomis idėjomis. Kas bus vertas investicijų – nuspėti beveik neįmanoma, nes kiekvienas verslininkas turi savus kriterijus ir filosofiją.
„Kai jūs ateinate su tokiais pasiūlymais daiktui, kuris yra tik jūsų fantazijoje, ir prašote tokios sumos, tai – nesąmonė. Bet čia ne jūs dėl to kalti. Jus pripumpuoja steroidų tuose startuolių inkubatoriuose ir duoda per mažai kritikos“, – dalyviams tiesmukai rėžė vienas iš „ryklių“, G. Kvietkauskas.
Tačiau jau netrukus jam atšaukė kitas „ryklys“, T. Burgaila. Anot verslininko, jis ir yra tas, kuris šių steroidų gali nepagailėti. „Mažas sėkmės šansas, bet šimtamilijoninio pelno galimybė yra įdomiau nei paprastas atsargus verslas“, – sakė jis.
„Jeigu mes eitume per kažkokį turgelį ir jūs, du vyrukai, ten būtumėte, sakyčiau – wow, smagu, Lietuvos ūkininkai kuria kažką įdomaus. Bet čia truputį ne į tą eterį patekote“, – kitai porai sakė multimilijoninio startuolio įkūrėjas, „ryklys“ E. Gravrock.
Tačiau laidoje buvo ir ypatingai sėkmingų pristatymų, kuri privertė „ryklius“ konkuruoti, o dalyvius apsispręsti – rinktis didesnes investicijas ar tinkamesnį verslo partnerį, didesnius pinigus šiandien, ar daugiau perspektyvų ateityje.
Neatsitiktinai šį projektą remia vienas didžiausių vienaragių pasaulyje – „Revolut“. Pirmą kartą televizijos projektą remianti „Revolut“ kompanija yra pati praėjusi jauno verslo kelią ir tapusi didžiausiu Jungtinės Karalystės startuoliu istorijoje. Itin greitai išsiplėtęs skaitmeninis bankas per keletą veiklos metų jau pritraukė per 40 mln. klientų.
Projektas neabejotinai tapo geriausia verslumo pamoka, kuri įkvėps savo idėjomis patikėti ir žiūrovus. Todėl visus tuos, kurie siekia savo svajonių išpildymo, tačiau dar nespėjo užpildyti dalyvio anketos, „rykliai“ vis dar kviečia tai padaryti ir savo sėkmės istoriją pradėti rašyti jau šiandien.