Žinomi nuomonės formuotojai atskleidė, kiek uždirba socialiniuose tinkluose

2024 m. balandžio 17 d. 12:11
Socialinių tinklų žvaigždės dažnai vaizduojami kaip begalinės laimės ir sėkmės oazės gyventojai: prabangūs kelionių vaizdai, išskirtiniai renginiai, stulbinantys drabužiai ir prašmatnus gyvenimo būdas. Visa tai tarsi byloja apie lengvai uždirbamus pinigus ir beprotišką populiarumą. Tačiau ši rožinė realybė slepia tamsiąją pusę, apie kurią dažnai pamirštama. Už blizgančio fasado slypi sunkus darbas, nestabilumas ir neigiamas dėmesys, apie kurį šį trečiadienio vakarą LNK laidoje „Šeškinės 20“ kalbės žinomos šalies interneto žvaigždės.
Daugiau nuotraukų (6)
Tačiau visuomenę labiausiai dominantis dalykas – uždarbis, apie jį laidos filmavime išsamiai kalbėjo pašnekovai.
„Pagaliau išsiaiškinsime, kas jūs esat, rūpūs miltai, išsiaiškinsime, kiek uždirbate ir gaunate už vieną postą, nes niekas niekada nesako, visada sako, kad galima tiek, galima tiek gauti… Tai kiek?“ – laidos filmavimo pradžioje rėžė Giedrius Savickas.
„TikTok“ žvaigždė Goda Kujavskytė, slapyvardžiu Goda Problema, neslėpė, kad nors anksčiau stengėsi rodyti tik juokingos kasdienybės situacijas, dabar atskleidžia daugiau detalių iš savo gyvenimo. Tuo nepabūgo pasidalinti ir laidoje.
„Negyvenu labai prabangiai. Gyvenu paprastą eilinės merginos gyvenimą. Už kelis vaizdo įrašus internete per mėnesį galiu pasidengti nuomą, susimokėti už maistą ir kitas pramogas bei pakeliauti. Galite pasiskaičiuoti patys. Bet nedarau kelių įrašų, darau jų daugiau“, – laidoje „Šeškinės 20“ pasakojo socialinių tinklų žvaigždė.
Kiek atviresnis laidoje bus vaizdo įrašų ir turinio „YouTube“ kanale kūrėjas Deividas Bendžius. Vaikinas atskleidė, kiek tiksliai galima uždirbti šiame socialiniame tinkle, taip pat – kas lemia uždirbamų pinigų sumą.
„Galiu pasakyti. Pavyzdžiui, jeigu video „YouTube“ platformoje surinko 100 tūkstančių peržiūrų. Žinoma, priklauso dar, kokios trukmės tas video, koks įsitraukimas, kiek reklamų įdėta, bet pagrindinis reikalavimas yra padaryti bent 10 minučių video, kad galėtų įdėti dvi reklamas pats „YouTube“. Tai realiai už tuos 100 tūkstančių gal 300 eurų ir sukapsėjo. Turiu kitą video, kuris surinkęs 140 tūkstančių peržiūrų, bet už ji gavau tik 200 eurų. Tačiau visų pirma reikia surinkti tas peržiūras, kas šiais laikais tikrai nebėra lengva“, – dalijosi Deividas.
Lietuvoje nuomonės formuotojai, kurie savo turinį talpina „TikTok“ platformoje, deja, bet už peržiūras dar negauna pajamų. Tačiau pasisekė tiems, kurie savo paskyras šioje platformoje susikūrė būdami užsienio šalyse, – tuomet, net ir būdami Lietuvoje, jie gauna pajamas už vaizdo įrašų peržiūras. Apie jas plačiau pasidalino Leticija Anankaitė.
„Turiu paskyras visose platformose. Pradėjau irgi nuo „YouTube“, todėl puikiai žinau Deivido gyvenimą. Tik kai pradėjau prieš maždaug šešerius metus, ta suma už tokį pat kiekį peržiūrų buvo ne 300 eurų, o 50 eurų. Trejus metus gyvenau Londone, todėl ten būdama ir kūriausi savo „TikTok“ paskyrą, tačiau už 100 tūkstančių peržiūrų ten gaunu vos vieną dolerį“, – šypsosis mergina.
Daugiau nuomonės formuotojų paslapčių jau šį trečiadienio vakarą, 20 valandą, laidoje „Šeškinės 20“ tik per LNK.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.