Socialiniuose tinkluose išgarsėjusi mokytoja Veronika: „Mano tikslas visam pasauliui pasakyti, kad ši profesija yra pati geriausia“

2023 m. lapkričio 24 d. 14:39
Daugiau nei 42 tūkst. sekėjų socialiniuose tinkluose turinti Veronika Naumova-Kazilionė – bene žinomiausia mokytoja Lietuvoje. Ji drąsiai dalinasi savo darbo užkulisiais, nereaguoja į sulaukiamą kritiką ir visam pasauliui skleidžia žinia, jog mokytojo profesija – pati geriausia. Vis tik, moteris pripažįsta, kad jai kur kas didesnes pajamas atneša greta vystomas verslas, tačiau pedagogės profesijos tikrai neketina atsisakyti, mat šį darbą, jei tik galėtų, dirbtų net ir nemokamai.
Daugiau nuotraukų (19)
Šeštadienio popietėmis prie televizoriaus ekranų žiūrovus kviečia „Lietuvos ryto“ televizijos laida „Gyvenimas versle“, kur uždangas į nematomą savo veiklų pasaulį praskleidžia šalyje puikiai žinomi prekiniai ženklai.
Nors žodyne žodis „verslas“ apibūdinamas kaip veikla, suteikianti pirkėjams prekes ir paslaugas, tačiau iš tikrųjų už to slypi kur kas daugiau. Už kiekvienos sėkmingos verslo istorijos yra žmonės, nuolatiniai sprendimai ir iššūkiai, su kuriais tenka susidurti vystant savo mylimą veiklą.
Šios savaitės laidos herojė – bene žinomiausia mokytoja Lietuvoje – Veronika Naumova-Kazilionė, kuri gali pasigirti ne tik dešimtimis tūkstančių sekėjų socialiuose tinkluose, bet ir sėkmingu verslu.
„Aš norėjau išeiti į eterį, jog visam pasauliui galėčiau pasakyti – esu mokytoja, aš mokau vaikus ir ši profesija yra pati geriausia. Kai kuriems kolegoms yra sunku priimti tokį mano sprendimą, ypač vyresniajai kartai, yra mokykloje mokytojų, kurie su manim nesisveikina dėl to, kad aš viską viešinu, rodau ir darau įtaką“, – laidoje atviravo pašnekovė.
Nors Veronikos mokiniams jos keliamas turinys patinka, kritikos ji kartais sulaukia ne tik kolegų, bet ir iš tėvelių. Tačiau į tai moteris tikina nereaguojanti, nes kaip ir bet kuris žmogus, jaučia laisvę savo socialiniuose tinkluose dalintis ne tik profesinę sritį liečiančiomis temomis, bet ir asmeninio gyvenimo užkulisiais.
„Aš stengiuosi filtruoti keliamą turinį, tačiau visu pirma aš esu moteris, žmona ir tik paskui mokytoja, todėl galiu įkelti gražesnes nuotraukas, o ne tik su ilgu sijonu.
Nors buvau sulaukusi piktų mamyčių komentarų, kai su savo vyru iš kelionės įsikėlėm nuotrauką, kurioje aš buvau su maudymosi kostiumėliu. Tokius komentarus aš priimu labai lengvai, vyras savo jų neskaityti, bet aš esu susitaikiusi, nes kitų nuomonė man nėra svarbi. Aš einu į priekį ir darau tai, ką myliu“, – drąsiai tikino Veronika.
Nors aktyvi veikla socialiniuose tinkluose mokytojai atnešė žinomumą, ilgainiui sulauktas dėmesys paskatino Veroniką įkurti savo elektroninę parduotuvę, kurią dabar vysto kartu su savo vyru. Moteris neslepia, jog šis verslas jai atneša didesnes pajamas nei mokytojos profesija, tačiau mylimo darbo nė už ką neketina atsisakyti, mat apie jį svajojo nuo vaikystės.
„Verslas prasidėjo nuo mano skaitymo kortelių, nes pamačiau, jog vaikams sunkiai sekasi skaityti, norėjau sukurti kažką tokio, kad ir man būtų lengva dirbti, ir tėveliai turėtų pagalbinę priemonę, ir vaikams būtų smagu išmokti skaityti.
Vyro paraginta įkūrėme elektronine parduotuvę, kurios asortimentas vis plėtėsi, tačiau aš nuo vaikystės norėjau būti mokytoja. Aš noriu mokyti vaikus, jeigu gyvenime nebūtų išlaidų, galėčiau dirbti ir nemokamai, nes tai yra darbas, kurį beprotiškai stipriai myliu ir neįsivaizduoju savęs jokioje kitoje profesijoje“, – teigė žinoma mokytoja.
Kita laidos tema: iš poreikio gimęs sėdmaišių verslas
Prieš 15 metų ieškodamas baldų savo namams, Remigijus internete pamatė užsienyje gaminamus sėdmaišius. Tačiau tuo metu parsisiųsti juos į Lietuvą buvo per brangu, todėl vyras nusprendė pats užpildyti tuo metu šalyje dar laisvą verslo nišą ir taip gimė visiems puikiai žinomas prekės ženklas „Pušku Pušku“.
„Tuo metu Lietuvoje sėdmaišininkų nebuvo daug, bet užsienyje jau buvo išvystytų stiprių prekės ženklų, tad stebėjau, kaip jie elgiasi, kaip kuria verslą, o pačius baldus projektavau ir audinių ieškotai pagal tai, kas man pačiam patiktų. Konstravau sėdmaišį tokį, kokio pats norėčiau“, – apie pirmuosius žingsnius pasakojo įkūrėjas Remigijus Balčiūnas.
Kalbėdamas apie verslo pradžią, pašnekovas neslepia, kad tų iššūkių būtą įvairių, tačiau šiandien jie ne tik įžengė į minkštų baldų rinką su kitais sėdimaisiais baldais, bet ir išsiplėtė į užsienio rinką, savus gaminius vien šiais metais išsiųsdama į 38 skirtingas šalis, nuo Europos, iki Amerikos, Čilės, Australijos ar net Japonijos.
„Kai augini verslą, kasdien turi turėti iššūkių, nes kai jų nelieka, tuomet jau kažkas negerai. Pradžioje sprendėm klausimus, iš ko pagaminti pirmuosius užsakymus, kur surasti finansų, kaip atsirinkti komandą.
Pora metų atgal gavom didžiulį užsakymą, kurį turėjom padaryti labai greitai, bet kolektyvas iš ofiso pasiraitojo rankoves ir visi komandiškai įsitraukėm į gamybą.
Net aš, kaip direktoriaus, kai reikia, einu ir darau. Visgi, kitąmet laukia naujas iššūkis, keičiant pavadinimą, nes 15 metų atidirbom su „Pušku Pušku“, bet kuo labiau plečiamės, užsieniui šis pavadinimas nėra tinkamas, norint būti stipriu žaidėju pasauliniame lygmenyje“, – apie verslo užkulisius atviravo pašnekovas.
Kita laidos tema: kova su konkurentais grožio verslo srityje
70 tūkst. sekėjų socialiniuose tinkluose turinti Veronika Linkutė yra puikiai žinoma ilgalaikio makiažo meistrė. Jos paslaugomis naudojasi būrys garsių Lietuvos moterų, tačiau viskas prasidėjo nuo atidarytos pirmosios „MediAnna“ klinikos Šiauliuose, ten pajutus kokybiškų lazerinių procedūrų poreikį.
„Tokios klinikos Šiauliuose nebuvo, nebuvo vietos, kuri būtų su gražiu interjeru, kur ateini ir jauti, jog prioritetas teikiamas kokybei, o ne kiekybei. Nebuvo vietos, kurioje būtų geri, kokybiški, sertifikuoti lazeriniai įrenginiai. Tad taip ir sugalvojau, kad reikia, jog čia būtų tokia vieta“, – pasakojo žinoma moteris.
Visgi iššūkių meistrei netrūko ne tik verslo augimo prasme, bet ir kovoje su konkurentais. Pasirodo, šie griebėsi itin drastiškų metodų, rašydami nepagrįstus skundus įvairioms tarnyboms, tačiau tai Veronikos nė kiek nesustabdė ir ji ne tik atidarė antrą kliniką Vilniuje, bet ir startavo su elektronine parduotuve.
„Atvėrus pirmosios klinikos duris Šiauliuose, mus pasitiko gausybė įvairiausių instancijų, kurios gavo skundus iš konkurentų, dėl neva tai pažeidimų. Aplankė visuomenės sveikatos centras, mokesčių inspekcija, vartotojų teisės, reikalavo higienos pasų, licencijų. Tuo metu sugužėjo visi, kas tik galėjo, bet tai nesutrukdė mums augti ir plėstis.
Nėra stebuklingo recepto, kaip viską suspėti, bet manau, labiausiai dominuoja charakterio savybės. Būna žmonių, kurie vienu metu gali daryti tik viena darbą ir nuo jo pavargsta, o būna žmonių, kurie gali daryti ir kurti daug, jie kupini jėgų, idėjų ir vidinio parako“, – apie savąjį verslą atviravo ilgalaikio makiažo meistrė.
„Gyvenimas versle“ – jau trečiąjį sezoną skaičiuojanti laida, kurioje vedėja Dovilė Urbanaitė pristatys ir atskleis šalyje veikiančių įdomiausių, populiariausių bei netikėčiausių verslų istorijas. Lietuva koja kojon žengia su pasauliniais inovacijų pokyčiais ir savo šalyje turi būrį kūrybingų, sumanių ir savo sritį išmanančių verslininkų, kurie suburdami profesionalias komandas gali didžiuotis atradę raktą į verslo sėkmę. Apie visą tai – kiekvieną šeštadienį, 17:30 val., per „Lietuvos ryto“ televiziją.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.