Žodžių kišenėje neieškantis Giedrius Savickas nieko nelaukęs atkirto kolegai ir pasidalino savo strateginiu planu, kurį ketina įgyvendinti.
„Džiugai, koks dar liūdna, tu turi tik 600 sekėjų... Šiuo metu aš seku 2,5 tūkstančio žmonių. O mano tikslas yra sekti 2 milijonus. Būsiu toks pirmas Lietuvoje, kurio neseka 2 milijonai, o kuris tiek seka.
Nes Lietuvoje, kad tave sektų toks žmonių kiekis, neįmanoma, na, o sekti pačiam įmanoma. Vėliau nieko neprašomas reklamuosiu produktus, o tada jau nuėjęs į tą įmonę sakysiu, kad jūs man skolingi“, – LNK laidoje „Šeškinės 20“ juokavo G. Savickas.
„Šeškinės 20“ vedėjai nusprendė išsiaiškinti nuomonės formuotojų gyvenimo subtilybes.
Kad sužinotų, kiek darbo reikia įdėti norint tapti tikru nuomonės formuotoju, kiek kainuoja viena reklaminė nuotrauka ir kaip padidinti sekėjų skaičių, į laidą jie pasikvietė nuomonės formuotoją bei laidų vedėją Indrę Kavaliauskaitę.
„Tu, Giedriau, pabandyk tiek sekti, tačiau manau, kad pats tinklas tave užblokuos ir neleis to padaryti.
Aš galiu nemokamai tave pareklamuoti! Kiekvieną mėnesį mano sekėjai paauga tūkstančiu, šiuo metu turiu 125 tūkstančius“, – pasakojo I. Kavaliauskaitė.
„Puiku, pareklamuok! Surinksiu 20 tūkst. sekėjų, o tada jau viskas, Džiugai, galėsi laidą vesti vienas!“ – pokštavo G. Savickas.
Taip pat pas vedėjus į „Šeškinės 20“ užsuko ir režisierius, laidų vedėjas Vytenis Pauliukaitis bei knygų apie išvaizdos kultūrą ir interjerą autorius, profesorius dr. Eugenijus Skerstonas.
Jiedu su vedėjais diskutavo stiliaus ir etiketo temomis.
„Etiketas yra taisyklės. O mes nemėgstame taisyklių. Tačiau iki šiol nieko geriau vyrui už kostiumą nėra sukurta pasaulyje“, – aiškino dr. Eugenijus Skrestonas.
„Atsiprašau, kad Jus nutraukiu, bet tai visiška nesąmonė. Džinsai, džinsinės ar odinės, ar kitokios striukės, tai tiesiog yra laisviau ir patogiau!“ – prieštaravo Vytenis Pauliukaitis.
Laida „Šeškinės 20“ – jau šį trečiadienio vakarą, 20 val., tik per LNK.