– Tomai, pasižiūrėjus laidą susidaro toks įspūdis, kad jūs esate Karolinos pusėje ir net ją ginate. Ar galite tai pakomentuoti?
– Na visų pirma, skaitytojams ir žiūrovams norėčiau priminti, kad šioje laidoje aš stengiuosi apžvelgti viską iš kitos perspektyvos. Man asmeniškai visada įdomu įsijausti ir suprasti, kaip situacijoje jaučiasi ta vadinama „blogoji“ pusė.
Tikrai sutinku, kad tokiomis aplinkybėmis, tokia restorano atidarymo reklama nebuvo pati apgalvočiausia. Tą pripažino ir pati Karolina bei patys „Burger King“ atstovai. Bet manau, kad visuomenė tikrai per stipriai sureagavo.
Antradienio vakarą viename interviu ministrė pirmininkė Ingrida Šimonytė prasitarė, kad jai buvo iš tiesų liūdna pamačius nuotraukos iš prekybos centrų stovėjimo aikštelių, prieš įvedant naujuosius ribojimus.
Tad tikrai nemanau, kad čia problema yra viename įžymiame asmenyje ir jo poelgiuose. Manau turime žymiai didesnę problemą mūsų visų galvose, dėl kurios, pamirštame rūpintis ir mąstyti apie save.
– Šis epizodas – lyg išankstinė Kalėdinė dovanėlė žiūrovams. Visgi šnekate apie vieną sekamiausių soc. tinkluose asmenį. Kodėl nusprendėte kurti epizodą tokia tema?
– Na, šis epizodas turėjo būti visiškai kitoks. Norėjau detaliau apžvelgti įvairius Karolinos verslo, jos darbo ir jos socialinių tinklų ypatumus. Bet, kaip sakoma „Žmogus planuoja, Dievas juokiasi“. Taip ir gavosi su šiuo epizodu. Tema nukrito lyg iš giedro dangaus.
Su Karolina man yra tekę bendrauti ir asmeniškai. Tik jos dėka supratau, kad nuomonės formuotojo darbas, kad ir kaip jis bebūtų paišomas visuomenėje, visgi yra darbas, kuriam reikia daug laiko, energijos ir pastangų. Aš asmeniškai nesugebėčiau rodyti kiekvieno savo gyvenimo asmeniškumo ir jo žingsnio.
Tai mane tikrai išvargintų. O Karolina tai daro pastoviai. Ir dar beje ji atrašo ir perskaito manau kokius 95% žinučių. O jų būna tūkstančiais...