Ar susimąstome, koks kelias nueinamas iki tobulo kadro?

2016 m. spalio 26 d. 14:31
„Žmogų fotografuoti yra sudėtinga, tu turi parodyti jo geriausias puses“, – sako Pix studijos vadovė Eglė Žiūkaitė. – Kiekvienas turime savų kompleksų, gero fotografo kadre to niekada nepamatysi.
Daugiau nuotraukų (2)
Nuo šiol visi turės galimybę pamatyti, ką reiškia frazė tobulas kadras ir ką reikia padaryti fotografams, kad jį pagauti.
Portale www.lrytas.tv startuoja naujas, intriguojantis laidų ciklas, atskleisiantis iki šiol nematytus fotosesijų užkulisius: nuo aukštosios mados iki geriausių virtuvės šefų kulinarinių stebuklų, nuo dar dažais kvepiančio žurnalo „Stilius“ viršelio iki įspūdingų reklaminių kampanijų – čia pamatysite viską, nuo pasiruošimo fotosesijai iki galutinio tobulo kadro.
Laidos metu žiūrovai pamatys ne tik fotografų, stilistų darbą, fotografavimo techniką, bet ir išgirs fotosesijoje dalyvaujančių manekenių, garsių žmonių, modelių emocijas ir mintis, apie tai ką reiškia stovėti prieš fotoobjektyvus, kiek darbo reikia įdėti, ką jiems reiškia žodžiai „grožis“, „laimė“, „tobulas rezultatas“. Visa tai žiūrovams pamatyti padės Pix studijos fotografai.
- Egle, koks buvo jūsų fotografų kelias iki dabartinio amato?
– Visi studijos fotografai nuo vaikystės turėjo savo rankose fotoaparatą ir vienaip ar kitaip jis juos lydėjo visuose gyvenimo etapuose. Monika Požerskytė kilusi iš fotografų šeimos, tad ją nuo kūdikystės lydėjo fotoaparatai ar fotosesijos. Andrius Zigmantas pirmą savo kadrą nuspaudė dar visai būdamas vaikas ir nuo to karto nepaleido fotokameros iš rankos. Arnas Gedris fotografija susidomėjo, kai dar mokėsi mokykloje.
- Visame pasaulyje garsus fotografas Mario Testino sako, kad iki šiol nėra turėjęs tobulo kadro. Ką studijos komanda sako apie tobulą kadrą?
– Tai labai individualu, vieną akimirką jis tau gali būti tobulas, tačiau kitą jau kažką taisytum, tad belieka pritarti Mario Testino, kad visgi to tobulo kadro dar vis nėra.
- Pasakyk atvirai – ar fotografuoti žinomus žmones yra įdomiau nei eilinius mirtinguosius?
– Su visais žmonėmis dirbti yra įdomu, viskas priklauso nuo požiūrio. Labai įdomu tada, kada žmogus yra charizmatiškas, gilus, išskirtinių bruožų, atsipalaidavęs ir neužsidaręs savyje.
- Ar menas ir komercija gali žengti koja kojon?
– Manau, kad jau kuris laikas menas ir komercija žengia koja kojon. Linija tarp šių dviejų savokų yra labai siaura.
- Pasaulyje plačiai nuskambėjo žmonių pasipiktinimas ant podiumo žengiančiomis perdžiūvusiomis manekenėmis. Kompanija Dove buvo sugalvojusi atkirtį melui savo reklaminėje fotosesijoje įamžinus natūralias, apvalių formų moteris. Ar patys nesijaučiate meluojantys kadre, parodant tik gerąsias modelio puses?
– Apvalių formų moteris galima fotografuoti profesionaliai, taip, kad ji sau patiktų ar komerciškai atrodytų patraukliai, viskas priklauso nuo idėjos. Liūdniausia yra tai, kad ar apvalios, ar lieknos moterys yra savimi nepatenkintos nuotraukose, reta kuri sako: „Va, čia aš puiki“, bet čia atskira tema.
Grožio standartai, kurį laiką rinkoje buvo suvokiami vienaip. Labai džiugu, kad didžiosios reklaminės kampanijos, kurios ir kūrė perdžiūvusias kampanijas su manekenėm, diktavo suvokimą žmonių supratimui, atsigrežė į tikrą ir natūralų žmogų, tačiau ar tai ne reklaminė kampanija? Dirbame tokioje rinkoje, kokia ji yra šiai dienai, taikomės prie jos, o jei turime socialinių idėjų atkreipiančių žmonių dėmesį ir verčiančių susimasyti viena ar kita tema, yra puiku!

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.