Tai buvo jau trečiasis toks masinis piknikas šią vasarą – anksčiau vasarą jie vyko Vilniuje ir Klaipėdoje. Pasak „Borjomi“ atstovės Tatjanos Rudienės, piknikai – šio prekės ženklo dovana Lietuvos miestų gyventojams, kuria siekiama skleisti mėgavimosi maistu gryname ore kultūrą Lietuvoje.
„Renginio dalyviai klausėsi muzikos ir gardžiavosi sočia mėsiška vakariene, po kurios lengvumo pojūtį skrandyje atgauti padėjo mineralinis vanduo. Visuose trijuose miestuose žmonės į piknikus rinkosi gausiai, o tai parodo, kad masiniai piknikai Lietuvoje per pastaruosius kelis metus smarkiai išpopuliarėjo“, – sako T. Rudienė.
„Borjomi Grill pikniko“ svečiams Kaune Lietuvos barbekiu kepėjų asociacijos profesionalai iškepė 150 kg aukščiausios kokybės marinuotos „Premium“ vištienos, padovanotos „Vilniaus paukštyno“. Po aštrios ir skanios vakarienės kauniečiai gėrė vulkaninės kilmės mineralinį vandenį „Borjomi“. Iš viso išgerta 1200 šio gėrimo buteliukų.
Gražus oras ir tvyranti maloni atmosfera daugelį pikniko dalyvių paskatino ant pievelės Santakos parke užsilikti ilgėliau – jie bendravo su draugais ir klausėsi gyvos muzikos, kurią atliko Jurgis Brūzga. Renginyje buvo galima išvysti ir žinomų kauniečių – ant grotelių kepta mėsa mėgavosi dainininkė, buvusi grupės „Dinamika“ narė Viktorija Mauručaitė bei dainininkų šeima Liveta ir Petras Kazlauskai su dukra Ingrida.
„Labai džiaugiamės šia iniciatyva. Patys esame aktyvūs piknikų dalyviai ir norėtume, kad jų nešamą gerą nuotaiką pajustų kuo daugiau kauniečių. Tokios iniciatyvos, suteikiančios galimybę miestiečiams susiburti kartu gryname ore ir bendrauti su draugais, labai reikalingos Kaunui, jos praturtina miestą“, – sakė L. Kazlauskienė.
Masiniai „Borjomi“ piknikai – socialinis projektas, Lietuvoje vykdomas jau ketverius metus. Juo kviečiami žmonės mėgautis maistu gryname ore su draugų kompanija, gera muzika ir mineraliniu vandeniu. Kitąmet bendrovė planuoja organizuoti dar ambicingesnius piknikus, taip pat imtis naujų iniciatyvų, skatinančių piknikų kultūrą Lietuvoje.